|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvjek želiš da odustaneš od nagrade?
Ringeraja.ba koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više!

Parfemi koji su obilježili 2012

Uredništvo Ringeraja.ba, 7.12.2012
Izbor parfema već odavno ne predstavlja samo smisao za higijenu ili luksuz, on predstavlja i poseban trag, potpis našeg karaktera, želju da za sobom ostavimo mirisni veo koji će prije svega vjerno oslikati našu osobnost, raspoloženje ili interese.

image
/71


Što ako je sreća napokon zaista 'uhvaćena' u bočicu? Istinski koncentrat luksuza, La vie est belle sadrži gotovo 50% prirodnih sastojaka. U današnjoj je industriji izrade parfema to zaista rijedak slučaj, što ovaj parfem čini najizuzetnijim dostignućem Lancome. Složeni proces uključivao je trogodišnji rad i ni manje ni više nego 5.521 isprobanih verzija do konačnog rezultata: savršene estetske ravnoteže, moći i trajnosti. Bogata ravnoteža jednostavnosti u kojoj se međusobno prožimaju rijetka plemenitost irisa, uzbudljiva dubina pačulija i djetinje vedre, slatkaste note.

Bočica datira još iz 1949 godine, kada je osnivač tvrtke Lancôme, Armand Petitjean, zatražio od umjetničkog direktora Georgea Delhommea da dizajnira bočicu koja će simbolizirati nedokučivu prirodu žene, njezin poznati „je ne sais quoi” zbog kojeg zrači neodoljivim sjajem... 63 godine kasnije imamo priliku vidjeti osavremenjenu verziju bočice: u središte kristalne boce utisnut je osmijeh, najjače žensko oružje. Završni dodir elegancije: sjajno siva vrpca od organze na vratu bočice, poput krila koja vode u slobodu. Ulogu ambasadorice Lancômeovog novog mirisa preuzela je prekrasna Julia Roberts - „La vie est belle” je baš poput njene karijere - jedinstven i senzacionalan. Miris je dostupan kao 30, 50 i 75 ml EDP.

Kuća Chloe lansira novi miris 2012. godine. Miris je nazvan Love, Chloe Eau Florale i ostaje dosljedan originalnoj koncepciji dosadašnjih izdanja. Tema novog mirisa bazirana je na fuziji bogatih cvijetnih nota, brilijantno osvježenih notama ozona. Miris Love, Chloe Eau Florale je kreiran za sve koji vole izrazito ženstvene mirise. Dašak svježeg vazduha rashlađuje originalnu kompoziciju, daje joj prefinjeno i sofisticirano ljubavno lice i poklanja eterični aspekt originalnoj formuli.

Miris je dostupan u bočicama od 30, 50 i 100ml EDT, svijetlo ružičaste boje stakla sa poklopcem u boji zlata. Spoljna pakovanja su takođe svijetlo ružičasta sa imenom brenda i mirisa uokvirenih u zlatni ram. Zaštitno lice ove kampanje je poznati brazilsko-njemački model Raquel Zimmerman.

Marc Jacobs lansira novi miris pod imenom Marc Jacobs Dot. Novim mirisom se nastavlja vesela igra latica koje krase moderne i prepoznatljive bočice Jacobsove kolekcije. Tufnice ukrašavaju crvene latice i kuglicu na čepu, koja izgleda kao bubamara u srcu cvijeta.  Kompozicija je cvijetno-voćna, okružena egzotičnim notama kokosa i obgrljena plaštom meke vanile. U visokim notama novog mirisa DOT je crveno voće kombinovano sa pitaja voćem.

Bočica je sačinjena od stakla crvene boje, ukrašena cvijetovima i zlatastom pločicom na kojoj je ispisano ime mirisa i ime brenda. Miris je dostupan u bočicama od 30, 50 i 100ml EDP uz proizvode za njegu tijela.

Roberto Cavalli lansira novi miris 2012 Roberto Cavalli for Her. Budi primijećena... predstavlja glavnu ideju vodilju novog Roberto Cavalli parfema za žene. On momentalno privlači pažnju i sve oči su odjednom uprte u NJU. Njen razigrani temperament jednostavno očarava zahvaljujući crvenom biberu, a zavodljivi osmijeh naprosto blješti zahvaljujući raskošnom narandžinom cvijetu. Iza nje ostaje neizbrisiv trag. Senzualan dizajn bočice direktno je inspirisan ženskim oblinama. On je jednostavno glamurozan, ženstven i seksipilan.

Bočica je obla i staklena ukrašena čepom u obliku krune. Zlatne nijanse i leopard print krase dizajn bočice i pakovanja. Model, glumica i unuka Christian Louboutin-a Elisa Sednaoui je muza novog parfema. Novi ženski parfem by Roberto Cavalli predstavlja idealan izbor za svaku ženu.

Giorgio Armani svakim mirisom odražava i spaja različite aspekte muževne zavodljivosti. Danas otvara novo poglavlje mirisom Armani Code Ultimate. Ne odaje se u trenu, već note grejpfruta i mandarine poput osvježavajućeg, laganog povjetarca osvjetljavaju put. Dašak slatkog i aromatičnog zvjezdanog anisa ubrzo razotkriva složeniju osobnost. Bezvremensku eleganciju cedrovine i čempresa oživljavaju blage i puderaste note heliotropa. Senzualnost raste i prožima miris profinjenim, a ipak odvažnim i modernim kožnim notama na koje se nadovezuju  vibrantni i opojni akordi jantara koji potiče djelovanje vanilije i tonka zrna. Ova dva meka i očaravajuća sastojka koji su već prisutni u bazi Armani Code, maksimalno su istaknuti kako bi se zatomio i posljednji otpor. U opasnoj igri zavođenja, protivnik jednostavno nema šanse pored Armani Code Ultimate.  

Armani Code Ultimate odvodi potragu za luksuzom i savršenstvom korak dalje. Crna je i dalje tu, ali čep i potpis su blijedo-zlatne boje koja nije nimalo razmetljiva, već donosi diskretan plemeniti dašak svjetlosti koja obasjava bočicu i kutijicu. Dostupan kao EDT 50 i 75 ml.

Calvin Klein predstavlja novi muški miris u septembru 2012. U vrhu su arome mandarine, kardamona i ruma. Biber, egipatski jasmin, pačuli i konjak čine jezgro parfema, položeno na drvenu bazu ouda, atlantskog kedra i mošusa. Encounter - sastanak, susret koji je pun tenzija. Sa novim parfemom modna kuća Calvin Klein vraća se na velika vrata muških parfema.

Brend koji je 90-tih godina šokirao javnost sa svojim seksipilnim kampanjama, ponovo angažira najpopularnije ličnosti za svoje kampanje. Lice kampanje je glumac Alexander Skarsgård, poznat po ulozi vampira Erica u TV seriji “True Blood” najvećeg  HBO hita. Njegova partnerica je manekenka Lara Stone koju smo već viđali u Calvin Klein kampanjama. Reklama prikazuje kratku priču o čežnji između muškarca i žene. Dostupan je kao 30, 50 i 100 ml EDT uz popratnu kolekciju za njegu lica i tijela. 

***

Naše prve dvije čitateljke koje nam odgovore na dva pitanja će dobiti po jedan parfem!

Pitanja:

1. Zaštitno lice Love, Chloe Eau Florale

2. Zaštitno lice Calvin Klein, Encounter

 

 

RR.ba  uz svoje prijatelje iz Chloe i Calvin Klein-a vam poklanjaju parfeme Love, Chloe Eau Florale i Calvin Klein, Encounter <3

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Ojačajte mozak uz sedam dobrih navika
Ovo vrijedi za većinu organa, ali za mozak je posebno važno - što ga više koristite to će bolje raditi.
2
Vježbajte u skladu sa horoskopom
Svaki horoskopski znak "upravlja" određenim dijelom tijela.
2
Tri namirnice koje zamjenjuju četkicu za zube
Zube trebamo prati nakon svakog jela, to smo naučili još kao djeca kada su nas i roditelji i stomatolozi učili da ih mor...
2
10 stvari koje možda niste znali o zubima
Donosimo vam 10 stvari koje možda niste znali o zubima. Odrasle osobe u prosjeku imaju 28 do 32 zuba, ovisno o tome jesu...
2






Anketa

Trudnoća.
пеперутка16

Koji dio trudnoće vam se najviše dopao ili najlakši?

Oznake

Prijava
Ime i Prezime
*
Adresa
*
Poštanski broj Grad
*
Broj telefona
*
E-mail adresa
*
Veličina pelena koje dijete nosi
*
Starost vašeg djeteta/vaše djece
*
Ovim potvrdjujem da ču nakon koristenja pelena ostaviti svoj komentar I misljenje o novim Pampers pelenama u okviru Ringeraja stranice. *