|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvjek želiš da odustaneš od nagrade?
Ringeraja.ba koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više!

Transformacija kroz inovaciju: Johnson`s

Uredništvo Ringeraja.ba, 26.4.2019
Johnson's lansirao više od 30 novih proizvoda sa poboljšanom formulom sadržaja, ali i ambalaže, obećavši samo najbolje za djecu, a roditeljima poručuju da izaberu nježnost, pod sloganom kampanje #ChooseGentle

image
/31


U prekrasnom ambijentu Sunnylanda na Trebeviću, pred više od 50 predstavnika medija, održan je PR event koji je najavio kampanju #ChooseGentle.

 

Kampanjom je Johnson's brand najavio najveće osvježenje brenda u 125 godina postojanja, a koja podrazumijeva inovacije i poboljšanje formula proizvoda, ali isto tako izgleda i praktičnosti upotrebe ambalaže.

 

Sa misijom da prvi u svijetu kreiraju najnježnije proizvode za bebe, podržane naučnim i rigoroznim testiranjem, JOHNSON'S® ovom transformacijom želi da zadovolji potrebe brižnih roditelja, kako sa proizvodima tako i ambalažom, kako bi obezbijedio samo najbolje za bebe.

 

Sada, jednostavniji i nježniji proizvodi su oslobođeni parabena, sulfata i boja i formulirani su tako da minimiziraju rizik od alergija i imaju 90% prirodno dobivenih sastojaka.

 

https://static1.ringaraja.net/uploads/SLO/uploads/64c628b14149f732cfe8161e5c3b10ab.png Osvježenje ne podrazumijeva samo preoblikovanje postojećih proizvoda, već i uvođenje revolucionarnih tehnologija i naučnih ekspertiza u njezi kože.

Novi asortiman JOHNSON'S CottonTouch ™ posebno je dizajniran za osjetljivu kožu novorođenčadi. Ultra-lagano, savršeno pH izbalansirana kupka, losion, ulje i maramice su kreirani od pravog pamuka i poboljšavaju ultra-nježan dodir. Proizvodi koriste namjenske sastojke bez parabena, ftalata i sulfata. CottonTouch™ miris je testiran širom svijeta i znanstveno je dokazano da podiže emocionalnu vezu između roditelja i djeteta, za manje stresno vrijeme kupanja, pomažući kod razvoja djeteta i emocionalnog rasta.

 

Business Development Manager za BiH, Hrvatsku i Sloveniju - Darko Vaselić poručio je prisutnima i korisnicima:

''Svi novi proizvodi posebno su dizajnirani da zadovolje najviše standarde kvaliteta, što smo postigli sastojcima koji su 90% prirodnog porijekla. Praktičnost upotrebe postigli smo putem uvođenja pumpica na svim velikim pakovanjima. Odstranjujući parabene, boje, sulfate, ftalate i slične sastojke, ponovo smo podigli standarde kvalitete i nježnosti bebi proizvoda, te stoga i nazivamo ovu kampanju Choose gentle.“

 

https://static1.ringaraja.net/uploads/SLO/uploads/12e70476c25e3049497dcc928a0f0d92.JPG Country Activation Manager za BiH, Albaniju, Kosovo i Sjevernu Makedoniju - Nedžad Kozadra izjavio je:

„Stalnim inovacijama pokušavamo kreirati baš onakve proizvode, kakve žele roditelji, a koji će perfektno odgovarati njihovim mališanima. Željeli smo ponuditi idealne proizvode koji će djeci biti podrška u svim fazama razvoja. NOVI Johnson's proizvodi su baš to, idealni za sve faze i uzraste. Sada je samim pogledom na pakovanje Johnson's proizvoda lako moguće odrediti da li je proizvod namijenjen za novorođenče, aktivnu bebu ili pak za stariju djecu.“ 

 

Da brinu o djeci i da je Johnson's i društveno odgovorna kompanija i brand, pokazuje i činjenica da su dvogodišnji donatorski projekat pomoći SOS Dječijim Selima u BiH produžili na još dvije godine, čime će biti uručena milionska sredstva, kako novčano, tako i u Johnson's proizvodima.

 

Riječ zahvale u ime SOS Dječija Sela BiH prenijela je Una Mesić, koja je prenijela i neke od emocija koje djeca dožive prilikom dostavljanja i korištenja Johnson's proizvoda, te koliko im u njihovom radu i opstanku znači ova pomoć.

 

Svi prisutni imali su priliku testirati nove proizvode, te iskoristiti kreativne trenutke i fotografisati se u Johnson's kutku, a na koncu druženja uručeni su im i posebni pokloni.

 

https://static1.ringaraja.net/uploads/SLO/uploads/96a283b38a23463b794cfc5648e72222.JPG

Olimpija posvećena brizi za prijevremeno r...
Podržimo život beba rođenih prije 37. sedmice. Sarajevo, 8. maj 2019.
4
Razvoj djeteta u prvoj godini života
Stvarno je čudesno što se sve dešava s djetetom od rođenja do prve godine kada od male „bespomoćne loptice“ na svom prvo...
3
Beba tokom carskog reza hvata doktora za prst
Snimak koji je obišao svijet! Za vrijeme carskog reza beba je uhvatila doktora za prst...
3
Ovako to izgleda kad dijete spava s vama
Prekrasan je osjećaj kad pored vas u krevetu spava vaše maleno dijete. U tom slučaju morate prihvatiti da ćete imati man...
3


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:





Anketa

Razlika mejđu djecom
jocajaca

Koja je po vama najidealnija razlika između djece?

manje od godinu (5%)

godinu dana (0%)

dvije godine (12%)

tri godine (38%)

četiri godine (19%)

pet ili više (26%)


Broj svih glasova: 42

Hvala na glasovima. Glasovala/glasovao si već na svim aktualnim anketama. Možeš napraviti svoju anketu!

Oznake

Prijava
Ime i Prezime
*
Adresa
*
Poštanski broj Grad
*
Broj telefona
*
E-mail adresa
*
Veličina pelena koje dijete nosi
*
Starost vašeg djeteta/vaše djece
*
Ovim potvrdjujem da ču nakon koristenja pelena ostaviti svoj komentar I misljenje o novim Pampers pelenama u okviru Ringeraja stranice. *