Prednosti i mane vaše profesije (Puna verzija)

Forum >> [Porodični život] >> Naša svakodnevica



Poruka


teacher75 -> Prednosti i mane vaše profesije (10.6.2013 21:05:20)

Šta je to što volite kod svoje profesije a šta vam se ne svidja?
Ja sam profesor u gimnaziji i svidja mi se radno vrijeme, dinamicnost, rad sa mladim ljudima. Ne svidja mi se plata, odnos društva prema mojoj profesiji, stres




bebaa -> RE: Prednosti i mane vaše profesije (10.6.2013 21:07:22)

na poslu koji obavljam sviđa mi se rad s ljudima,puno komunikacije,plata....
ne sviđa mi se radno vrijeme.....




vjestica -> RE: Prednosti i mane vaše profesije (10.6.2013 21:08:18)

radno vrijeme, godišnj odmor, državna frma gdje nije problem bolovanje
a mane - radim sa svakakvm budalama, al takvih ima, gdje god da se zaposlim [sm=smiley36.gif]




Apotekarka -> RE: Prednosti i mane vaše profesije (10.6.2013 21:10:01)

Radim kao farmaceutski tehnicar ,kod ovog posla mi se svidja jer sam stalno u kontaktu s ljudima,dajem im savjete i naravno za razgovor s njima sam uvijek tu da im olaksam savjetima kroz njihove bolesti...Volim ovaj posao,mnije mi tesko,pravi posao za jednu zenu...
Ne svidja mi se odnos magistar-tehnicar radimo posao magistra,sve a imamo platu troduplo manju nego magistra,ona vazda uplatnice popunjava...
Velika odgovornost za izdati lijek
Kad vidim bolestan svijet,osobito djecicu(mislim na tee bolesti) tesko mi pada
Uglavnom volim svoj posao,a svaki posao ima i svoje pozitivne i negativne strane




vjestica -> RE: Prednosti i mane vaše profesije (10.6.2013 21:12:29)

eh da, i nisam stalno na jednom mjestu, sa istim ljudima, što smatram velikom prednošću [sm=smiley1.gif]




palachinken -> RE: Prednosti i mane vaše profesije (10.6.2013 21:12:45)

Sviđa mi se:
- kreativnost, mašta, logika, geometrija, dinamika, kompjuteri (software, internet) su u punom pogonu.
Ne sviđa mi se: