|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvjek želiš da odustaneš od nagrade?
Ringeraja.ba koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više!
Korisnici na ovoj temi: niko
  Odštampaj
Stranica: [1]
Korisnik
Poruka << Starija tema   Novija tema >>
   FIFA16 Program version XBOX ONE has amazing a...
20.8.2015 5:31:01   
saraly97
From E3 to fifa coins the existing, we have discovered that many people ignore this factor when they talk about a wide range of topics of E3, here to highlight you! What is the most attention on E3 Ms windows E3 media conference before the exhibition? HALO5 more people, associates home demo? Or backwards appropriate XBOX360 game? Or war system 4? Or top stage handle? I believe that for FIFA fans, the greatest splitting information are the publishing of FIFA16 Program version XBOX ONE and amazing price!
There are two provides involved with fifa 16 coins the machine:

1. One XBOX ONE system with 500G(new style of manage with a 3.5mm interface or old style of handle), EA Availability consideration for one 30 days and FIFA16 acquire version, as well as well-known players available to get accessibility that being charging 369 dollars!

2. One 1T version of XBOX ONE system (including the new style of buy fifa coins manage with a 3.5mm interface and frosted manager and 1T difficult drive), , EA Availability consideration for one season and FIFA16 acquire , as well as popular players available to get accessibility that being charging 399 dollars!

As FIFA has great impact across the globe, Program version that launched with a lot of cheap fifa coins cash can display that Microsof organization has commitment for capturing up with the existing revenue gap. Are the encounter players able to make their minds?
Neposredna veza do poruke: 1
Stranica:   [1]
Stranica: [1]
Idi na:

Anketa

Trudnoća.
пеперутка16

Koji dio trudnoće vam se najviše dopao ili najlakši?

Oznake

Prijava
Ime i Prezime
Adresa
Poštanski broj Grad
Broj telefona
E-mail adresa
Veličina pelena koje dijete nosi
Starost vašeg djeteta/vaše djece
Ovim potvrdjujem da ču nakon koristenja pelena ostaviti svoj komentar I misljenje o novim Pampers pelenama u okviru Ringeraja stranice. *