| 
	   
	    | 
		    
			  | Hanady RR ->  RE: Trazim posao  (17.2.2010 0:24:44) |  
			  | 
 IZVORNA PORUKA:  neki 
 
 IZVORNA PORUKA:  neki 
 Nejma jos nistaaaaaaaaaaa[image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley36.gif[/image]
 
 [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]  [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]  [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]
 
 
 
 evo dva oflasa koja bi ti odgovaral po stručnoj spermi i stručnosti, pokušaj nemaš šta da izgubiš...nadam se biću ti SRETNA
 Sekretar/ica, Sarajevo  Opis radnog mjesta     Jonuz Company d.o.o. Sarajevo
 Društvo za proizvodju, trgovinu i usluge
 Blazujski drum bb
 71210 Ilidza
 tel:033 621 708
 e-mail: jonuz.company@gmail.com  K o n k u r s  Za prijem u radni odnos      1. Diplomirani ekonomista 1 izvrsilac, radno iskustvo 5 god na poslovima vodjenja kompanije      2. Ekonomista za vodjene poslova 1 izvrsilac, radno iskustvo 3 god gradjevinske stolarije      2. Sekretar/ica 1 izvrsilac, radno iskustvo 3 god, poznavanje engleskog jezika      3. Masinski inzinjer 1 izvrsilac, radno iskustvo 5 god      4. Elektroinzinjer 1 izvrsilac, radno iskustvo 5 god     5. Gradjevinski inzinjer - za vodjenje gradilista 1 izvrsilac, radno iskustvo 5 godine      6. Gradjevinski tehnicar za vodjenje gradilista 1 izvrsilac, radno iskustvo 3 godine      7. Gadjevinski radnik - Tesar 10 izvrsioca, radno iskustvo 3 godine      8. Gadjevinski radnik - Armirac 5 izvrsioca, radno iskustvo 3 godine      9. Gradjevinski radnik - Bravar -Varioc 2 izvrsioca, radno iskustvo 5 god      10. Gradjevinski radnik - Vodoinstalater 1 izvrsilac, radno iskustvo 5 god      11. Gadjevinski radnik- Keramicar 5 izvrsilaca, radno iskustvo 5 god, iskustvo na postavljanju bazenske keramike         Svi kandidati moraju ispunjavati uslove navedene u konkursu.
 Prijave uz kracu biografiju i dokaze o ispunjavanju uslova slati na adresu firme ili putem E-maila.
 Nepotpune prijave nece se uzimati u razmatranje.      Dostavljene prijave se ne vraćaju     Grad  Sarajevo  Država  Bosna i Hercegovina  Broj radnih mjesta  1  Datum objave  08. Feb 2010.  Oglas traje do 08. Mar 2010.     Ukratko o nama  Upišite dodatne informacije o firmi kako bi se detaljnije prezentirali.
 Poslovni asistent, Sarajevo  Opis radnog mjesta  Objavljujemo konkurs za radnu poziciju
 
 POSLOVNI ASISTENT
 (jedan izvršilac sa sjedištem u Sarajevu, Blažuj)
 
 OPIS RADNOG MJESTA:  primanje telefonskih poziva, preusmjeravanje istih,      preuzimanje poruka, odgovaranje i slanje e-maila i sl.;profesionalno i uljudno primanje i usmjeravanje      klijenata;organizacija i koordinacija kontakata sa poslovnim      partnerima i vanjskim institucijama;primanje, sortiranje i prosljeđivanje pošte,      uključujući i upotrebu raspoložive telekomunikacijske opreme (fax, skener,      e-mail), kao i redovno slanje pošte (tri puta ili više puta sedmično);izvršavanje svih zadataka kancelarijskog poslovanja,      kao što su: korespondencija, koordinacija termina, planiranje putovanja,      rezervisanje karata, poslovi oko pribavljanja viza, rezervisanje hotelskih      soba za uposlene i za goste, izrada dokumentacije za prezentaciju,      prevođenje poslovne i druge dokumentacije, kopiranje, ovjeravanje      dokumentacije i sl.;vođenje različitih baza podataka, kao što su kadrovska      evidencija, evidencija prisutnosti na poslu, statistika i unos podatka u      kadrovski informacijski sistem, izvođenje potrebnih postupaka prilikom      izbora kadrova, zapošljavanja i prestanka radnog odnosa, prikupljanje i      ispravno arhiviranje kadrovske dokumentacije;vođenje baze podataka o godišnjim odmorima, priprema      rješenja i evidencija korištenja po uposlenima;vođenje blagajne preduzeća, podizanje gotovine sa      bankovnog računa i isplata blagajničkih naloga;priprema putnih naloga; briga za vozni park preduzeća      (registracija, osiguranje, tehnički pregledi, licence i sl.),      korespondencija sa osiguravajućim kućama za naplatu šteta, evidencija      pređenih kilometara i potrošnje goriva i sl.;provjera ispravnosti putnih naloga i obračunatih      troškova predatih na pravdanje u blagajnu;vođenje knjige ulaznih i knjige izlaznih računa, kao i      provjera ispravnosti primljenih računa;priprema i izvršavanje naloga za plaćanje;briga za odgovarajuće zalihe kancelarijskog materijala,      održavanje adekvatne zalihe ostalih vrsta proizvoda, koji se koriste u      prostorijama preduzeća (voda, kafa, sokovi, pribor i salvete, uslužna      pakiranja, slana i slatka peciva za zabavu itd.) i briga za automate, koji      se nalaze u prostorijama preduzeća (kafomat, automat za vodu i piće itd.);slanje zahtjeva i prikupljanje ponuda od dobavljača za      različite vrste usluga i roba (kao npr. usluge čišćenja, obezbjeđenja,      nabavku kancelarijskog i drugog materijala, nabavku sredstava preduzeća      itd.)organizacija i aktivno sudjelovanje u pripremi      različitih događaja, kao što su godišnja večera, takmičenje operatera i      drugi promotivni događaji, treninzi i interne obuke, sistematski i      periodični zdravstveni pregledi uposlenika i sl.;sudjelovanje u aktivnostima iz područja sigurnosti i      zaštite na radu, protivpožarne zaštite, kao i zdravstvene zaštite;izvršavanje ostalih poslova prema nadležnosti i      zadataka po uputama nadređenog.  Grad  Sarajevo  Država  Bosna i Hercegovina  Broj radnih mjesta  1  Vrsta zaposlenja  Rad na određeno vrijeme   Radno vrijeme  Puno radno vrijeme   Stručna sprema  srednja škola   Radno iskustvo  godina dana   Poznavanje stranih jezika  engleski   Dodatne kvalifikacije  KVALIFIKACIJE / USLOVI:  SSS/VŠS društvenog smjeraradno iskustvo na sličnim poslovima administriranja poželjno radno iskustvo u knjigovodstvuaktivno znanje rada na računaru (Windows, MS Word, MS      Excel, Internet, baze podataka aktivno znanje engleskog jezika
 ZAHTJEVANE SPOSOBNOSTI:  samostalnost u organizovanju poslovamarljivost, tačnost, preciznost, disciplina,      fleksibilnost, samoorganiziranost, samoinicijativnost, kreativnostusmjerenost na rad sa kupcima, sposobnost komunikacije      i taktičnost u nastupusposobnost rada u timu sposobnost pismenog i usmenog izražavanja (priprema      pisama, prezentacija)poslovni bonton, profesionalni nastup i uljudnost  Tekst napomene  NUDIMO:  ugovor o radu na određeno vrijeme od 14 mjeseci do      povratka uposlenice sa porodiljskog odsustvadobro plaćen posaoprofesionalno usavršavanje kroz treninge i obuke
 Uz prijavu dostaviti minimalno sljedeće:   CV/biografiju sa detaljnim opisom obavljanih      poslova kopiju diplome/svjedočanstva dokaz o radnom iskustvu  kopiju lične karte
 Teknoxgroup BH doo
 Kamenolom 10
 71210 Sarajevo
 Bosna i Hercegovina
 sa naznakom: “konkurs za poslovnog asistenta”
 ili putem e-maila:
 emina.softic@teknoxgroup.com  Kontakt osoba  Emina Softić  Datum objave  01. Feb 2010.  Oglas traje do 03. Mar 2010.
 
 |   
	          | 
 |  |  |