Ultrazvuk testisa (Puna verzija)

Forum >> [Zatrudnjivanje] >> Problemi sa zatrudnjivanjem



Poruka


exned -> Ultrazvuk testisa (2.9.2010 3:14:48)

Buduci da sam 2008-e godine operisao varikokelu drugog stepena na lijevom testisu, koja se nije povukla, zelio bih da uradim ultrazvuk testisa.. Stalno sam u nekoj strepnji da mi se varikokela ne pojavi i na desnom testisu( koji je prema nalazima rađenim u Sanasi zdrav)  pa me zanima vasa preporuka GDJE, tj u kojoj privatnoj poliklinici je najbolje uraditi ultrazvuk?

Ps: dvaput sam radio u Sanasi, al iskreno, nisam nesto zadovoljan posto se sve nekako brzo završi, imam osjećaj kao da ne rade baš temeljito!!, Još bih vas upitao :jel ULTRAZVUK testisa ISTO što i DOPLER TESTISA?? i ako nije, koja je razlika izmedju ovoga ?


oprostite na ovom pitanju, posto sam laik u ovim stvarima!


unaprijed zahvalan na vasim preporukama!




taurus -> RE: Ultrazvuk testisa (2.9.2010 7:24:42)

ako nisi zadovoljan sa Sanasom ja bih ti preporucila polikliniku Sunce, jer sam nedavno bila kod njih i uvjerila se da su zaista dobro organizovani, da imaju odlicnu opremu i da je osoblje ljubazno i strucno
sto se tice ultrazvuka i kolor doplera tu i nema neke prevelike razlike, jer se radi o ultrazvucnom aparatu koji ima mogucnost prikazivanja krvnih sudova i protoka krvi kroz njih, a sada gotovo sve privatne poliklinike imaju ultrazvucne aparate sa ovim mogucnostima
u toku ultrazvucnog pregleda pacijent moze vidjeti na monitoru kada ljekar gleda krvne sudove jer se pojavi crveno-plavo obojenje na slici




exned -> RE: Ultrazvuk testisa (2.9.2010 15:24:57)

e pa, upravo zbog toga i pitam...jer u sanasi pored NALAZA kojeg napise doktor dobiješ i SLIKU ( samo što j u mene slika crnobijela, pa mi nekako to bezze), posto su raja pricala da ima nekakav KOLOR DOPLER, pa reko ima li razlike




taurus -> RE: Ultrazvuk testisa (2.9.2010 15:49:48)

nema veza u kojoj je boji slika
to je stvar printera, jer oni svi imaju crno-bijele printere