Za omogucavanje usluga interneta, analizu koriscenja oglasnih sistema i funkcionalnosti koju bez kolacica ne bi mogli osigurati. Za daljnju upotrebu sajta složite se sa kolačićima.
Uspavala sam te duboko ispod grudi , al srce blizu je pa te stalno budi a kad odu svi pa pomisle da dremam , ja oci otvorim da vidim koga nemam , za kraj, za kraj.
BA 13.12.2008
30.09.2010, 18:40
Anoniman
pa prvo malo napuni blog pa onda stavi link...ono sto zelim saznat googlujem...a mozda mi nekad izbaci i tvoj blog
30.09.2010, 18:40
maja78 RR
4163
IZVORNA PORUKA: Mirkica
u mom izgleda kao da je atomska pala
hahahahaha nemoj se sekirati
30.09.2010, 18:41
zoka86
4
Sorry nisam mislila ništa loše samo me zanimalo o čemu najviše volite da čitate?
< Poruku je uredio zoka86 -- 30.9.2010 18:44:11 >
30.09.2010, 18:49
mama_debeljuca
908
zoka86, mene jako zanimaju teme "napravi sam", kao i neke "čarolije" za čišćenje kuće
I ja poletila, kad ono kuca i neke vocke, nigdje nista ili sam ja laik pa ne znam da kliknem
30.09.2010, 19:17
Anoniman
IZVORNA PORUKA: zoka86
Sorry nisam mislila ništa loše samo me zanimalo o čemu najviše volite da čitate?
ma nisam ni ja mislila nista lose....nego ne znam sta bih ti rekla o cemu da pises...ideja je dobra, ako imas ideja....iznenadi nas
30.09.2010, 21:53
zoka86
4
Hvala,potrudiću se da stalno stavljam nešto novo!
12.10.2010, 14:03
Anoniman
Kao sto sam i obecala, svecano vam objavljujem slicicu mog stolica
12.10.2010, 14:08
koka i po
7309
Ja ne patim za modernim dizajnom u kuci. Bitno mi je ono sto je meni lijepo a ne sto je moderno. Pomalo sam staromodni tip po tom pitanju jer mi se hajmo reci "starinski" nacin opremanja kuce cini topliji i domacinski nego moderni stil. E sad ne znaci da jos uvijek imam forangice i siltete . Meni licno se svidja kako sam opremila prostor u kome zivim,funkcionalno ne pretrpano(to najvise mrzim) i svrsishodno.
12.10.2010, 14:17
Anoniman