cookie-img

Stranica koristi kolačiće

Za omogucavanje usluga interneta, analizu koriscenja oglasnih sistema i funkcionalnosti koju bez kolacica ne bi mogli osigurati. Za daljnju upotrebu sajta složite se sa kolačićima.

Potreba saradnje obitelji sa školom

clock-img

20.8.2011

Uspješna i kontinuirana saradnja sa roditeljima treba da bude jedan od prioriteta škole, pronalazeći različite načine komunikacije, koji bi odgovarali potrebama različitih porodica. Piše: dr. Ajša Meholjić

Potreba saradnje obitelji sa školom

Za uspješnu saradnju je važan veliki broj faktora, te često ne znamo šta je uzrok, a šta posljedica neuspješne saradnje.

Praksa u našoj školi pokazuje da je najveće angažovanje roditelja u različitim oblicima komunikacije sa školom na početku školovanja, zatim na prelazu iz razredne u predmetnu nastavu.

U cilju sveobuhvatnijeg praćenja razvoja djeteta, stimulisanja njegovih potencijala, prevencije ispoljavanja neprihvatljivih oblika ponašanja i razvoja pozitivnih stavova prema učenju i školi, neophodno je intenziviranje komunikacije porodice i škole, čije ostvarenje prate ponekad neadekvatno formirani stavovi roditelja, ali i škole.

Koja je korist za dijete od stalnih i iskrenih kontakata roditelja i nastavnika?

Kada pružite ljubav, podršku i pažnju djetetu, pružate pažnju i pomoć porodici. Kada podržavate i brinete se o porodici, činite to svojoj zajednici" (Aboridžinska poslovica)

Svako dijete, prije svega, shvata značaj ispunjavanja školskih obaveza i značaj školovanja, kroz interesovanje roditelja i praćenje njegovog napredovanja, shvata roditeljski interes i brigu za njega. Informacije o navikama i osobinama djeteta, ali i drugim značajnim aspektima porodičnog života, aspektima školskog života, koju roditelj razmjenjuje sa nastavnikom, može pomoći u pristupu djetetu u školi.

Roditelji uspješnih učenika, ponekad, imaju stav da ne postoji razlog saradnje, zaboravljajući značaj praćenja razvoja ličnosti djeteta i promjena koje mogu nastupiti (što nam potvrđuje naše iskustvo), a koje su neovisne o školskom uspjehu.

Nastavnik je često ključ dobre saradnje, njegova profesionalna stručnost, poznavanje raznovrsnih pristupa porodici, metoda i oblika rada, ali i razvoja uzajamnog povjerenja, poštovanja i otvorenosti.

Shvatanje da je roditelj primarni odgajatelj, da nam je važan partner u upoznavanju djeteta i djelovanju na odgoj, da želi najbolje svojoj djeci, treba i mora biti vodilja nastavniku u stvaranju odnosa sa porodicom.

Ako roditelj, kroz odnos nastavnika sa djetetom vidi iskrenu brigu za njegovo dijete, on će poštovati nastavnika i biti dobar saradnik.

Prijavi se i prati razvoj svog djeteta!

Besplatni sedmični bilten koji pažljivo prati razvoj vašeg djeteta.

Tvoj email

Predviđeni datum poroda

calc-img

Izračunaj datum poroda

news-img

Jedan brend, 18 zemalja – žene ga obožavaju

Šta imaju zajedničko žene iz Poljske, Grčke, Hrvatske, Portugala, Bosne i Hercegovine i još 13 evropskih zemalja? Prema rezultatima Shopper istraživanja, sve one vole kupovati u Pepcu. Istraživanje je pokazalo da većinu redovnih posjetilaca Pepco prodavnica u 18 zemalja Evrope čine upravo žene.

favorite-img

Oglasne poruke

Zadnji članci

article-img

Zadnje teme s foruma

message-img