| zivot na selu salmy
Da li biste mjenjale Vase prebivaliste i odlucile da zivite na selu.Da drzite zivotinje,bavite se pcelarstvom i da uzagajte voce i povrce,ili ste pristalica gradske buke i asfalta:)
da (52%)
 ne (35%)
 mozda (13%)

Broj svih glasova: 176 Komentari:
anoniman, 20.4.2011
momentalno...samo poznavajuci sebe i koliko volim spavati...ne bih se usudila zivotinje drzati...osim pasa i maca :)) a koke mi smrde...mada je lijepo imati svako jutro frisko jaje :)...kravice, ovcice & co...se ne bih usudila...mozda jednu ovcu ili kozu cisto kao ljubimca :) da je okupan i pocesljan...hahaha...i patkicee...a joj...sad hocu sve...i konja...obavezno, konja...mada nisam ja za tog...a voljela bih...al ne bih znala raditi oko zivotnja...a pcelarstvo niako..boci...boci...nema teorije..ma kod mene bi to prije bio mini zoo nego farma :)...e ali bi sadila salate...i voce...i tako to...ma bi...preselila bih se vrlo rado :)))
anoniman, 20.4.2011
Voljela bih da živim na selu, imam vlastitu baštu,voćnjak, možda koke, pčele...al krave i sl ne. Našla bi ja sebi neku teticu da se mjenjamo: ja njoj krompira ona meni mlijeko i sir, hahahha. Al definitivno bi više voljela živjeti na selu nego u gradu.
salmy, 20.4.2011
Bih vala sad,toliko mi se zgadio ovaj grad da bih iste sekunde otisla. Osim sto volim prirodu volim i vrt,domace proizvode,pretpostavljam da treba truda za zivotinjice ali se sigurno isplati.Joj vec zamisljam kucicu,imanje....konje i djecica trckaraju okolo,a ja se zadala rovim krompir:)))
anoniman, 20.4.2011
hahahha...salmy
a ja jedino bas zbog A. se ne bih selila...jedino da ga vozim u skolu u sa svaki dan....ipak oni u prigradskim mjestima imaju jako lose skole i itekako se osjeti kada dodju u srednju u grad...a da ne govorim da bi ga djeca vjerovatno maltretirala...znate vec kako su djeca nemilosrdna....da zivi na selu a da dolazi u grad u skolu...pa bio bi "seljak" odmah...ma nisam pametna...da su nasa sela ko na filmovima...bih i sa djetetom...al ovako...mislim da ne
Medić*, 20.4.2011
Voljela bih otici na selo onako nekoliko dana, mjesec, mislim da duze ni bih izdrzala, bilo bi mi dosadno :)a volela bih kucicu malu sa bastom negdje na periferiji grada :)
anoniman, 20.4.2011
pomenem vrlo cesto jednog poznanca kojije pobego od svih stresova i kupio sebi 200 ovaca pa kad god me kriza uhvati ja eh blagu njemu nikakvih drugih muka nema coolira covek, pomislim da pobegnem na odredjeno vreme al se ne bi menjala nemam dara ja za to
VVVV, 20.4.2011
sto sam starija, ta ideja mi je sve privlacnija. Da nisam zaposlena u gradu, otisla bih odmah
muaaa, 20.4.2011
Vrlo rado, farma,seoska idila, gdje ces ljepse,budjenje ujutro a ptic cvrkucu,A tek prostanstva z djecu ih merak
teacher75, 20.4.2011
ne bih nikada mogla. ja sam dijete asfalta, volim uzurbanost, dinamicnost, buku i vrevu grada, kina, pozorista, kafice, ljetne baste... na selu bih se ubila od dosadne, tamo mi je monotono i usporeno
teacher75, 20.4.2011
dovoljno mi je s vremena na vrijeme pobjeci na jednodnevni izlet u prirodu, cini mi se da bih poludila nakon 2-3 dana
myb@by, 21.4.2011
Ja ne bih nikako mogla da živim na selu. Kad odem na vikendicu jedva cekam da se vratim na asfalt. Najviše bih voljela da živim u New Yorku :-)
milenium, 21.4.2011
vi čim spomenete selo zamišljate farmu,nažalost takvih sela danas nema, nema ni konja, baš ,to je rijetkost,samo sam jednog vidjela a išla sam u mnoga sela,u jednome i živim, dosadno nikako ne može biti jer se nema kad ni počinuti pošteno,stalno se nešto radi,vrt,baašta,kućni ljubimci,životinje itd... škola nam je suvremena i moderno opremljena tako da mislim da danas nema tih sela kakvih vi zamišljate(osim u lektiri ivice kičmanovića hahahh)
Neca xxx, 21.4.2011
Potpisujem teacher. Ja sam navikla na sadrzaje grada i zaista me nimalo ne privlaci zivot na selu. Sto zivlji i uzurbaniji grad, to bolje.
vila_7, 21.4.2011
Ne bih se ni sekunde mislila kad bih imala uvjete kupiti kuću na selu-trceci bih otisla! :))))
I sami pokusavamo nekako docepati se kuce na selu!
anoniman, 21.4.2011
Kad vidim ove novokonponovane gradske seljake ni sekunde ne bih razmisljala prodala bih aFto namah i kupila sebi zekana i pravac divljina da odmorim mozak
teacher75, 21.4.2011
joj mybaby, gdje me nadje! i meni je new york ludilo-sex and the city varijanta, al zadovoljila bih se i madridom rado:))
veeseelaa, 21.4.2011
sa mojoj porodicom bi živjela bilo gdje, samo nek smo na okupu. I na selu bi već našla mnoštvo zanimacija
anoniman, 21.4.2011
milenium daga...mozda je vasa moderna i dobro opremljena...ali vecina skola nije...i nije bitno koliko je moderna i opremljena...nego ko predaje...svi kvalitetni prof. su uglavnom u gradu...moja mama predaje u srednjoj...znam o cemu pricam...dodju njoj djeca iz okoline sarajeva...jedva ih isprate do kraja
DM, 21.4.2011
Moj mm predaje u jednoj "prigradskoj školi" isti predmet kao i dadada -tvoja mama! I znaš šta se dešava-sretnu ga roditelji djece(nekad ga čak i tel. pozovu)i zahvale mu se na trudud koji je uložio da im prenese znanje i ta djeca su dobri učenici u bilo kojoj školi koju upišu u gradu(naravno da ima izuzetaka, ali istih tih izuzetaka ima u gardu-zar ne)!
i što bi sad neko ko ne živi u gradu i ko ima priliku raditi u "komšiluku" putovao po sat vremena na posao-samo da bi "radio u gradu"! Imamo i mio dobre nastavnike-o itekako imamo, samo mislim da je svijest djece i nj roditelja o školoivanju drugačija !
P.S.ovo nije nikakakav poziva na prepirku i raspravu, nego samo činjenice!
I da odgovorim na anketu-ja sam pod C-živim u prigradskom naselju()bar ga tako zovu-a oko mene ZOO vrt:):):)) i drago mi je da čim izađem vani djeca su mi u zelenilu, ali zato će moja djeca morati putovati u školu, istao kao i roditelji im-tako da je to sve fifti-fifti!
aida80, 21.4.2011
isto kao i teacher... a volim i prirodu i njeno okruzenje, ali samo na nekoliko dana :) a sto se tice skola... to sve zavisi od direktora i sposobnosti (odnosno volje) nastavnog osoblja, tako da ima jako dobre djece sa velikim znanjem kako iz gradskih tako i iz prigradskih naselja (a opet tu igra veliku ulogu genetika i mogucnosti ucenja i napredovanja).
tekja, 21.4.2011
Joj dadada, ne mogu da vjerujem sta tvrdis hahahahaha...kako mislis majke ti, jedva ih isprate do kraja?!?!Kao toliko glupa djeca sa sela ili toliko nenaucena?!?!Bogme, pogresne informacije imas...ja sam odrasla na selu - tamo se skolovala do 18., nasa gracanicka gimnazija svako malo posalje olimpijca iz matem. ili fizike u svijet, moja prof. engleskog jezika proglasena najboljim prof. eng. u BiH (Mirsada Camdzic - mozes provjeriti), doduse ne sjecam se tacno koje godine je to bilo, od 2000. naovamo... fax upisala u gradu, zavrsih ga u roku,a moj muzic, gradsko dijete, rodjeno u centru Sa, prva gimnazija folovi golovi jedva nakon 7 godina zavrsio...koliko znam ni ti ga jos ne zavrsi (5. god jedan ispit polazes), sto tebe tesko ispracaju sa akademije? Sve je do potencijala djeteta, kad neko hoce, bolan, nema ne moze:)
...ja bih opet zivjela na selu, a i MM stalno pita, hoces ti naslijediti onu kucu, da pokrenemo kakav seoski biznis:))))
aazra, 21.4.2011
Mislim da je milenium htjela reci da je zivot na selu jedno a na nekoj farmi s konjima drugo skolu je spomenula onako usput...ja sam zivjela na selu jedno vrijeme kod svekra i svekrve i odgovorno tvrdim da nijedna osoba koja je odrasla na asfaltu to ne bi podnijela posebno kada se radi o ovim "bosanskim selima". Mozda mislite da bi mogle ali kada bi ste se nasli u situaciji da u blizini nema trznog centra, grdaske buke, pa ni kafica , vecina ne bi dugo izdrzala. Mislim naravno na osobe poput mene koje su "rodjene" i odrasle na asfaltu. Iako moram priznati da kada gledam seriju Asi dobijem zelju, heheh. A inace iako nema sanse da bih ponovo provela na selu vise od mjesec dana, mogu samo reci lijepo je imati vikendicu neko mjesto za pobjeci od grada na dan, dva mozda sedam. Idelano je za napuniti baterije, odmoriti se na svjezem zraku uz crvrkut ptica, uzivati u prirodi...Hocu reci selo je idelno za odmor ali za zivot, bar meni, nezamislivo.
Hanady RR, 21.4.2011
Ja živim na poluselu :))) sedrenik ima i farme i argelu konja i domaćih životinja kud god se okreneš....i ja sijem i sadim biljke i imama mali vrt ali jako mali za naše potrebe...i uživam u tome...ali svakako nisma siggurna da bih mogla živjeti daleko od grada.-..dosta toga mi treba i imama potrebe socijalizacije na koje sam navikla...vjerujem d abi me smaoća pravoga sela učinila depesivnom, a ja nisma dobra ni sebi ni drugima takva. Eh sad nemam protivno ništa za one koji jesu sa područja bosankih sela, o školama nemam stav i ne brinem o tome...znam da je iz moje gerecaije izašlo dosta pravnika koji su imali da se školuju dok babo kravu ima...i neka su svaka im čast...jesu to teško postigli ali su postigli....
marny, 21.4.2011
šta se tiče sela jedino dolazi u obzir nekakvo urbano selo, bliže grada gdje su vodi računa kakva je okućnica, nešto kao sela u Bavarskoj, Švicarskoj i sl.
anoniman, 21.4.2011
draga tekja...sta skaces odmah...jesam li ja igdje rekla da su sva djeca koja dodju iz prigradskih naselja ili sela glupa?!...gdje si to procitala??...naravno da uvijek ima izuzetaka...ali moras gledati procentualno...koliko u tom tvom selu ima akademskih gradjana? koliko ih ima samo s osnovnom...uvijek ima vrijednih i manje vrijednih...samo sto danas svi hoce u gimnaziju...a pola ih nije za gimnazije...zna se koje su skole dobre, a koje nisu...ja isto tako imam druga koji radi po prigradskim skolama, koji je i sam iz prigradskog naselja, pa covjek ne moze sebi da dodje cega se naslusa i nagleda...a sto se tice mene, kad si vec mene uzela kao primjer, ja nisam bila los student...dapace...moj prosjek je 8,7...dala sam sve ispite u roku...niti jednom ponavljala godinu...jednom samo pala ispit (projektovanje)...sve ostalo po ps.u...a zasto odugovlacim s ovim jednim ispitom...ustvari kako je to sve krenulo, ne znas...pa tako ti je bezze uzimatei me kao primjer ;)...ohladi malo :))
anoniman, 21.4.2011
i jos nesto...ja danas u sarajevu ne bih dijete upisala u bilo koju skolu jer su razlike drasticne...a kamoli u prigradskim naseljima...i moze biti jedan prof. sjajan...uvijek...sta je s ostatkom kolektiva ?
scarlett, 21.4.2011
Ja bih SAD ODMAH išla na selo živjeti da imam uslove da imam farmu, da imam od koga da naučim kako se brinuti o životinjama, kako naučiti obrađivati zemlju I ...!!! da imam položen vozački pa da mogu kadgod je potrebe skoknut do grada. Ja sam radila u školama i u gradu i na selu, tako da je moj vlastiti zaključak da je to uglavnom do stukture stanovništva odnosno učenika i roditelja i njihovih shvatanja potreba koje će imati u budućnosti, t.j. kako shvataju obrazovanje i koliko pažnje posvećuju tome. U jednom manjem gradu u kojem sam radila škola je bila lošije opremljena nego u selima, a kada je riječ o kolektivu, moje lično mišljenje je da to zavisi puno od direktora, kako on upravlja kolektivom, a onda i do samih prosvjetnih radnika. Moje mišljenje je da čovjek u poslu treba davati najbolje od sebe bez obzira na platu i na zainteresiranost učenika, ali upoznala sam dosta kolega i u gradu i na selu koji smatraju da rade s pola truda, jer ionako nema efekta ( niti djeca uče, niti je plata ok). Tako da po tom pitanju mislim da je bitno šta roditelji i djeca očekuju od obrazovanja, koliko misle da im je to potrebno, a zna se šta je posao prosvjetnih radnika.
Ja bih jako voljela da imam kuću na selu, da jedemo zdravu hranu, da živimo zdrav život, da smo više fizički aktivni, da mi se dijete igra u bašti, trči slobodno i sretno i uživa u svom djetinjstvu, ali da ne moram razmišljati ako otrči u obližnji šumarak, da li će stati na minu.
Kakogod, na kraju ispadne, da i jedan i drugi način života ima svoje pozitivne i negativne strane.
Ja ipak mislim kada bi mi se ponudila ovakva prilika života na "idealnom" selu, da bih bez mnogo razmišljanja otišla, ko zna...
scarlett, 21.4.2011
ajme, mog odgovora, halalite
:))
mamine oci, 21.4.2011
potpisujem skarlett
myb@by, 21.4.2011
Mene ovdje buni sto poistovjecujete selo i prigradsko naselje. U prvom osnovne se uci razlika između ova dva pojma. Ja zivim u prigradskom naselju i mislim da je jako lijepo u istom zivjeti. Za mene je pojam sela, neko mjesto na Bjelašnici i u oklini, gdje ima mnogo domaćih životinja, farmi, puno livada itd i ja licno ne bih tu mogla zivjeti. Kao sto neko rece osjecala bih se depresivno. Prigradsko naselje je vec druga prica :-)
anoniman, 21.4.2011
ja gdje zivim je slicno kao hanady sve znaci nije to neki centar grada a nije mi ni daleko tu je to..... dobro mi je sve mi je blizu a +imam svoju bastu , izvest djete milina posaditi koju vocku,ili povrce milina.Nisu to dulumi hihi al je taman ovo sta imam zadovoljna sam .Kad pozelim svjeze have odemmo na vikendicu u sumi merak livada, zelenilo ima dosta posadjeni vocki,jabuka,sljva,breskvi, jagoda anel uziva a i ja :)
tekja, 21.4.2011
dadada, nemam zelju da se s tobom prepucavam, ali da vidim jesam li te dobro shvatila: tebe jako brine da ti sin na selu nece steci dovoljno dobro obrazovanje- ja ti kazem, ako nema potencijala i predodredjenosti za uspjeh dzaba mu i privatne skole, dodatni casovi, sve vrhunsko, itd...druga stvar, sve te strah da ga neko ne zovne seljakom....pa sta i da ga zovne...mene vise strah da mu neko ne zabije noz u tramvaju, onako iz cista mira, jer ima oci pa gleda...kontas sto si mi smijesna?(a, za primjer sam uzela i MM, ne samo tebe, koji je btw jako inteligentan, vjerovatno kao i ti, ali lijen, zato mu je skolovanje trajalo jako dugo, dakle dzaba sto mu je sve dostupno i pod nosom bilo)...haj sad vozdra...i ne, ne skacem, udobno sjedim i tipkam:)
anoniman, 21.4.2011
myb@by...skole su skoro uvijek u prigradskim naseljima...zato sam to uzela kao primjer...mi imama npr. vikendicu na savnicima...ispod je selo...ljubovcici...oni idu.. cini mi se, u hadzice...tamo im je os...a bas iz ljubovcica je dvoje islo u petu gimnaziju...ne znam dokle su...da li su je ikad zavrsili
anoniman, 21.4.2011
tekja...ne, mene ne brine da moje dijete nece steci dovoljno dobro obrazovnja...ja znam da hoce...jer itekako ima i potencijala i predodredjenosti :P...mene licno nije strah da ga zovu "seljakom" ...jer to pod 1. nije...a kad bi igrom slucaja zivjeli negdje na selu...ni tad me ne bi bilo strah...jer znam da ne moze ni biti...niko se od nas nikad nije bavio poljoprivredom...a i da ga zovu...meni ne bi smetalo...vise mi PAPCI smetaju :) i da si procitala moj post kako treba....skontala bi ono sto jeste...a to je, da su djeca nemilosrdna...i da bi on sigurno bio tuzan i jako nesretan...a djetetu od 6,7 ili 8 god. ne mozes objasniti neke stvari...kao npr. da ga tako nesto ne treba sekirati i da biti seljak nije nikakva uvreda...a tebi izgleda jeste...koliko vidim :) i ne, ja nisam lijena...ne znam za tvog supruga...ja sam u medjuvremenu svasta radila...a stobom ovce cuvala nisam ...pa tako ovo -haj vozdra...zadrzi za sebe :)
anoniman, 21.4.2011
i potpisujem marny
jasmin, 21.4.2011
Ja sam za neku sredinu,neki mirni zaseok,ne bas zabaceno selo,niti centar grada.Nekako mi je Cajangrad u Visokom odlican primjer kako,hajmo reci,selo moze super funkcionisati.Imaju osnovnu i srednju(Medresa).Kako mi je bilo simpa kad ujutro ustanem,svjez zrak,sve probeharalo,miris trave i cvijeca,a Medresa pred nosom.Takva mjesta volim,moguce se kvalitetno skolovati,dijete odrasta u prirodi,koliko toliko daleko od opasnosti koje sa sobom nosi grad(mada danas nisi nigdje siguran),no opet,sto je zdravije zdravije je.A nisam tip koji moze oko stoke,mislim,ne znam sta zivot nosi,ali ne volim brigu oko stoke i ne mogu se zamisliti u staji,stali i sl.A poljoprivredni radovi moze,nesto malo,samo rad oko stoke ne...a Bog zna najbolje.
anoniman, 21.4.2011
Dadada, ja radim u OŠ na periferiji i mogu ti reći da se isto možda i više trudim sa svojom djecom. I znam da je tako i s ostalim kolegama koji mahom rade u seoskim školama, jer u gradu je sve popunjeno. Jedina razlika je što djeca u gradu imaju dodatne kurseve(govorim za engleski jezik) pa mogu bolje napredovati, al i to je individualno. Moja djeca na selu idu i na kantonalna takmičenja, tako da se nikako ne mogu s tobom složiti. Ja sad ispadam nekvalitetan profesor zato što radim na selu! Nisam očekivala od tebe takvu generalizaciju.
anoniman, 21.4.2011
Dadada, ja radim u OŠ na periferiji i mogu ti reći da se isto možda i više trudim sa svojom djecom. I znam da je tako i s ostalim kolegama koji mahom rade u seoskim školama, jer u gradu je sve popunjeno. Jedina razlika je što djeca u gradu imaju dodatne kurseve(govorim za engleski jezik) pa mogu bolje napredovati, al i to je individualno. Moja djeca na selu idu i na kantonalna takmičenja, tako da se nikako ne mogu s tobom složiti. Ja sad ispadam nekvalitetan profesor zato što radim na selu! Nisam očekivala od tebe takvu generalizaciju.
teacher75, 21.4.2011
ja radim u gimnaziji u samom centru grada a od mojih radnih kolega, mozda je samo 10% iz sarajeva, dok moja rodica koja je rodjena sarajka ide da radi u skole u selima oko kiseljaka, jer ovdje ne moze naci posao
anoniman, 21.4.2011
ama iman draga, gdje sam ja to napisala?! nemojte molim vas izvrtati moje rijeci...budite fer...uvijek i svugdje ima izvrsnih, dobrih i losih profesora...ovo vazi i za ucenike...ali morate priznati da su rijetke kvalitetne skole na periferijama.,..pa cak i u nekim gradskim naseljima...koji su nesto zabaceniji...a kamoli seoskim skolama...ne kazem da ih nema, mislim na izvrsne ucenike i profesore, ali su rijetkost...zasto onda niko od vas ne da svoje dijete u takvu skolu...dajte...nemojte sada da foliramo da je nase selo ko svicarsko selo...ma mislim...
anoniman, 21.4.2011
ne znam...mozda ja grijesim...mozda su seoske skole kvalitetnije nego gradske...ja ipak ne zelim eksperimentisati sa mojim djetetom, pa ce tako pohadjati skolu u gradu...a rado bih zivjela u prirodi...vrlo rado
veeseelaa, 21.4.2011
pusti sad škole, seoska djeca su najljepša :-))) šta ćemo sad, a i diplome više ne vrijede, neki i s njom sjede kući :-(( pa onda nek idu na selo hahahah
veeseelaa, 21.4.2011
i da dodam da većina raje koja sa sela dodje u grad i završi fax a gradska raja voli s kafice na kaficu, guzovače a marke u džepu nema ...
Galicia, 21.4.2011
Odrasla u manjem gradicu ali na asfaltu i mislim da ne bih nikad mogla ziviti na selu. Svaka cas_t svakom, ali ja volim brz zivot, volim druzenja, kafice, shopping, a odgajanje stoke nije za mene. Imam veliki respekt prema ljudima koji se bave stocarstvom, poljoprivredom itd.
anoniman, 21.4.2011
vesela...duso...sta zelis da kazes :)...inace nam je pun grad "gradske raje" ;)
Dida79, 21.4.2011
Iste sekunde...cak smo nedavno mm i ja o tome razgovarali...Posla ima ali pored danasnje tehnike mislim da je to samo malo teze nego danasnji zivot u gradu gdje smo svi porodicno rastrzani na sve moguce strane a tako bi svi bili na okupu :))
anoniman, 21.4.2011
ne nikad ne bih mogla zivjeti na selu..mada ni grad vise nije sto je bio al daleko mi mars...
veeseelaa, 21.4.2011
dadada komplicirano je hahahah al u biti razumiješ me ;-) nego u pravu si, nevjerovatno kako svak sebe naziva gradskom rajom :-))) na osnovu čega je neko gradska raja a neko ne??? ne kontam života mi, svi su ljudi ljudi, dobri ili loši a to što sam ja odrasla u gradu šta sad? neku nagradu da dobijem, mislim nidje veze, ja svakog respektujem... osobito vrijedne ljude koji nešto uspiju, a šuplje mi je pun p....
veeseelaa, 21.4.2011
il je to kad si s čaršije ? hahaha to mi je nasjmešnije, il ono kad nazovu neku radio stanicu pa odmah počnu: ja sam odrasla na Vratniku hahahah čuka, života mi
anoniman, 22.4.2011
Ne privlači me selo jer da me privlači već bi živjela tamo a ne ovdje gdje živim...Odrasla sam pored termoelektrane i moja pluća teško funkcionišu kad sam negdje na selu :)))), volim ići vikendom na selo roštilj i tako to :)...
HAHA, 22.4.2011
Nažalpst malo sela je ostalo danas,baš nedavno mi zapelo za oko prolazeći kroz jedno,pekara usred sela.Zemljoradnjom i farmom se najviše ljudi na fb bavi.I možda ne znate,ali u Bih nažalost još uvijek ima toliko zaostalosti da curice završavaju samo 4 osnovne,a ima i onih sa visokoobrazovanim stanovništvom.Ja ne bih voljela živjeti na selu,zbog djece najviše.
Emica_sa, 22.4.2011
E bas bi volila viditi ove sto bi volili ziviti na selu,kako bi se snasli sa kravama svako jutro u 5,okopavajuci krompir i rintajuci po citav dan na suncu,pa ostaris za 5 godina,naporno je to jako...Ja ne bi nikada volim ovaj grad i gradove opcenito,pa ja zaboga nisam htjela nigdje nize od hrasnog ziviti,da bi bila blize gradu,a pogotovo stoji ovo sve sto je dadada rekla nebi zbog dijece.Kad se ja sjetim,ja isla u Gimnaziju izlazila stalno,a neke kolegice koje su zivile van grada nisu nikada mogle doci,i kad bi dosle trci na autobus i znam koliko im je to smetalo i koliko ogranicava
anoniman, 22.4.2011
Da uletim danas bi dijete vise naucilo na selu nego u gradu tu ubrajam neke moralne lekcije....Koliko god da se trudimo da ucinimo dobro ulica cini svoje a oci je tesko zatvoriti....Dovoljno je samo da se vidi koliko napucanih narkomana po ulici set_a, izivljavanje na psima i mackama i jos mnogo toga....Rodjena sam u gradu zivjela i sad zivim ali kad bih mogla prije bih izabrala selo....Moram biti iskrena i reci posto imam prilikevidjeti drasticne razlike izmedju dvije evropske drzave gdje je npr kod nas seljak prinudjen da rintaci na svojoj zemlji i ako radi pored toga putuje daleko dok npr ovdje ima sela zabacenih svega 4 kuce ali fabrike i druge opcije za zaradu su blizu jer su plasirani tako da nikome nije daleko...Sto bi znacilo da niko nije odsjecen i nema predrasuda kao kod nas....Ipak na kraju krajeva u drzavi kojoj ja zivim stocarstvo je pod brojem jedan.....
anoniman, 22.4.2011
ne vesela...stvarno ne razumijem sta si zeljela reci...tuzno je to sto visokoobrazovani ljudi sjede kuci jer se zaposljavaju nestrucne osobe po familijarnoj liniji...a to nema nikakve veze sa ljenosti ;) jer draga moja...zavrsiti fakultet, nije lako...a da nam iskljucivo vrjednice rade...u ovoj lijepoj nasoj...ne bismo bili u ovolikoj "banani" :)
veeseelaa, 22.4.2011
slažem se dadada, žalosno je kad čovjek završi fax i onda sjedi kući! al eto snađu se ljudi opet, moj rodjak kao i ti (ako se ne varam) ima završenu likovnu akademiju i trenutno je angažiran na izradi izgleda korica udžbenika za osnovce :-)))) mislim divno, vi umjetnici uvijek imate posla, tako da nije strašno ni kada niste u stalnom radnom odnosu... problem je za neke druge branše :-((
veeseelaa, 22.4.2011
al ja opet mislim ko je marljiv i vrijedan uvijek će sebi naći posao, možda neće biti istim zadovoljan ali ipak će biti u radnom odnosu
Mjeseceva Pratilja, 22.4.2011
Imas pravo Vesela.
Moj odg na anketu je mozda.
Skvo RR, 23.4.2011
Sam zivot na selu...tesko mogu zamisliti...Ja pricam o selu..kao selu...kao sto su npr. Previle, Mudrike, Vrazici, Lukomir...Nazalost.ovde se spominju neki manji gradovi...Na to vec ne bi davala komentar... Volim prirodu...i cesto sam vikendima odsutna...volim miris trave, rose, lozenja peci i slicno...ali to sve volim max...tri dana....Zivot u gradu ima mnoge olaksice...sasvim je normalno da ljudi sa sela imaju tendenciju naseljavanja gradova...tako i nastaju u biti gradovi.....I gard i selo imaju pozitivne i negativne strane..stvar je sta izaberemo...Za sada moj je izbor zivota u gradu.
anoniman, 23.4.2011
Ja potpisujem Skvo :D
koka i po, 24.4.2011
nisam sigurna da bi mogla zivjeti na selu.ipak mi vise stima gradka vreva i buka jer sam odrasla u istom.zivot na selu ima dosta svojih prednosti u odnosu na grad a i nedostataka.stimaju mi mir i tisina prirode ali samo kao nacin relaksacije .imam vikendicu na selu.volim otici gore.sijem ,obradjujem zemlju ali se ipak na kraju volim vratiti tamo odakle sam "nikla".i kao komentar pojedinim postovima...ja uvjek govorim ...nije seljak onaj koji je sa sela nego onaj koji je seljak u glavu.mada bi se mnogi gradjani po ponasanju i nacinu zivota,tradiciji i moralu trebali ugledati na one druge.dosta je pametnih i inteligentnih ljudi ,ljudi sa titulom i zvanjem porjeklom sa sela.zar treba da nose pecat radi toga?????a opet ima i onih drugih koji i da sto godina zive u gradu nece se civilizovati i emancipovati.
esmina i bebina mam, 26.4.2011
Ja licno ne bih mgla zivjeti na selu ovo govorim iz razloga sto imam primjer MM-ovih roditelja ,sveki je zivjela u Visokom a vsekar je iz Lukavca te su kad su dobili posao na termoelektrani dobili i stan oko 80 kvadrata.Zive 35 g u tom naselju a trenutno imaju prodavnicu koja radi do 3 h .....nema apsolutno nista drugo sem ispijanja kafa sa zenama.....i djeca im odrastaju u tom stilu ....djevojcice Esmine generacije (4 g) se ponasaju kao i njohove mame......
Mene bi mozda to privuklo da je MM sa sela ili ja da sam npr imali plac na kojem bi napravili kucu a da smo rodom iz tog sela.Voljela bih imati vlastitu kucu ali najdale u prigradskom naselju a do tada svekar ima viklendicu ispod piramide u Viskom a moji na planini kod Kaknja ..
U svakom slucaj respekt dobrim ljudima i u selu i u gradu :)
hanabanana, 26.4.2011
Hajde žene, malo smirite strasti. Teacherko, ja znam barem 6 tvojih kolegica koje su rodjene sarajke, znači da je brojka koju spominješ od 10 % pretjerana! Drugo, ako mislite da je Sarajevo velegrad, sidjite sa oblaka od sapunice. Čitava BiH nije ko jedna mjesna zajednica New Yorka. O kakvom mi gradu pričamo?! Ja bih vrlo rado živjela na selu, ne mora to biti selo iz serije, neka bude kao svako slovenačko ili austrijsko selo! To znači da je povezano sa gradom, a to znači da je povezano i saobraćajno, i komunikacijski i svim ostalim vezama. Da ima ljekara, školu, apoteku, poštu, banku, vatrogasnu jedinicu i crkvu. ( ovo ne nužno, ali ovo je samo digresija. Ovo naime svako slovenačko selo ima ). S druge strane uopšte nisam sigurna kakvo će obrazovanje dobiti moje dijete, taman je upisana u jednu od boljih škola u gradu. Tako kažu! Ja poslušala. Ono što je sigurno jeste da od mog dijeteta zavisi kakvo će znanje steći. Prvo i osnovno - zavisi od nje! A onda od onih koji prenose znanje. Ja sam osnovnu školu završila u Doboju, dio srednje takodje, ali nisam imala problem završiti II gimnaziju u Rijeci, i fakulteta za 3,5 godine. Prema tome, ne pretjerujte.
muaaa, 26.4.2011
Ovdje nij pitanje imovinskog kartona i sta ko ima, nego dali bismo mogli zivjeti na selu?U nekom prigradskom vrlo rado i o tome razmisljamo i nadam se brzom ostvarenju.I onda cu nabaviti kokoske i imati svjeza jaja,sadit cu povrce i bice nam super:)
teacher75, 26.4.2011
hanabanana, ja govorim o svojim radnim kolegama a ne o kolegama sa faxa, od mladih kolega koji su se zaposlili u zadnjih 10ak godina rijetko je ko iz sarajeva
teacher75, 26.4.2011
kad kazem iz sarajeva, mislim na prave sarajlije, ciji su i roditelji rodjeni u sarajevu
anoniman, 26.4.2011
I sad prave Sarajlije plave krvi?!
Ne kontam to napuhavanje "pravih Sarajlija".
anoniman, 26.4.2011
Poznajem jednu "gdju" koja je toliko akcentirala pri upoznavanju da je njena mama odrasla kupi preko puta Papagajke (smajli koji koluta ocima). Halo ba, sta me briga!
Roda je tu donijela, bacila i to je to.
anoniman, 26.4.2011
T "kupi" u gornjem postiu je visak :D
teacher75, 26.4.2011
ko je spominjao plavu krv?ja sam samo napisala cinjenice odakle su profesori u gradskoj skoli, ima i dosta profesora iz grada koji rade po selima ili periferijama, sad je to sve pomijesano
Galicia, 26.4.2011
Doslje se uvijek prepoznaju. :)
anoniman, 26.4.2011
Sad ovo meni upuceno?
:)
muaaa, 26.4.2011
Hajd ba svi smo mi odnekud i negdje doslje.))
jasmin, 26.4.2011
Ili smo odnekud ili smo negdje :):):).
Galicia, 26.4.2011
Pahuljice, nije nikome upuceno direktno, vise figurativno. A najmanje tebi. :)
anoniman, 26.4.2011
Ma, no frks :)
scarlett, 27.4.2011
Ne znam zašto neke imaju podsmijavajući ton prema nama koje kažemo da bismo se mogle zamisliti na selu. Trenutno sam sita grada i stana i kad bi neka bila u mojoj koži sigurno bi isto poželjela, a ne vidim se u Lukomiru ili nekom sl. selu, nego ovakvom idiličnom kakvo je opisano u pitanju, ali sad zavisi kome je šta idila, nekome je i ustajanje u 5h idila...
Želim samo da dodam vezano za ova radna mjesta da znam nekoliko ljudi iz Sa ili drugih većih gradova koji rade kod nas, dok domaći sjede kod kuće, jer je neko drugi zauzeo to mjesto. Znači, nije ova "problematika" samo u Sa, nego pretpostavljam u cijeloj BiH, meni to ne smeta i neka je tako doklegod se stručnosti daje prioritet (iako to nažalost nije uvijek tako).
anoniman, 27.4.2011
ma za ta mjesta rdna vazi ona Zosterova "Ko je jamio jamio!"
veeseelaa, 27.4.2011
al meni je uvijek čudno kad neko ko je rođen, odrastao, školovao se u gradu i tu i dalje živi ne može da se snađe??? pa kako to, svi ti pradjedovi tu, trebalo bi da svakog poznaješ itd..... meni to čudno....a opet ako nisu Sarajlije na nekim bitnim mjestima u gradu kako nisu??? što nisu???
teacher75, 27.4.2011
veeseelaa,sarajlije nisu na nekim pozicijama jer nazalost ne pomazu jedni drugima i ne guraju jedni druge, kao sto se guraju "zemljaci" medjusobno, jer neko ko dodje sa strane i zauzme neku poziciju odmah ce gledati kako da zaposli svoje rodjake i komsije- zemljake, dok sarajlija gleda samo svoj interes i prije ce odmoci svome nego sto ce pomoci
anoniman, 27.4.2011
Dok sam ja studirala, Sarajlije su na mom faxu bili najlosiji studenti, pa je logicno da kada neko prije zavrsi fax, prije i zauzme neko radno mjesto.
Naravno, ne bih ovo tvrdila na Univerzitetskom nivou.
teacher75, 27.4.2011
dok sam ja studirala mi, sarajlije smo bili u manjini a nismo bili losiji studenti. problem je kasnije naci posao, jer je svugdje potreba stela, a sarajlije sefovi su i tamo u manjini
scarlett, 27.4.2011
veeseelaa, ti uvijek potenciraš ono ko hoće da radi uvijek ima posla i ja se apsolutno slažem s tobom, ja sam samo globalizirala primjer iz grada odakle sam porijeklom, riječ je o struci, a ja sam ponajmanje radila u svojoj struci ne samo iz ovih razloga, nego i jer sam apolitična, a biti apolitičan u manjoj sredini je velik problem da bi dobio radno mjesto
teacher, kada govoriš o tom pomaganju jedni drugima, to je apsolutno isto tako i u manjim sredinama, više vole one koji dođu sa strane nego domaće, to je naš mentalitet nažalost, kod nas je mnogo prodavnica propalo, jer su ljudi radije išli u obližnja mjesta da se podmire nego da se podmiri kod svog komšije, ali opet svako ima pravo izbora.
Ali ja ponavljam još jednom, neka radi i onaj koji nije porijeklom iz te sredine, ako je stručniji i ako je prije završio svoje školovanje pa zauzeo
Meni smeta što se misli da je to tako samo u Sa, živjela sam u Austriji i osjećala se kao stranac, često se nažalost i u Sa osjećam kao stranac zbog takvog razmišljanja, ali srećom Bog daje nafaku, a ne ljudi, pa sam hB i u Sa imala priliku da radim koliko-toliko.
scarlett, 27.4.2011
ja stavljala razmak ali se ne pokaže, izvinite na postu s lošom interpunkcijom
anoniman, 27.4.2011
Kod mene na godini bilo je, koliko se sjecam, 10-11Sarajlija, 1 iz Konjica, 2 iz Zenice, 1 iz Gorazda, 1 iz Jajca, 1 iz Gradacca,1 iz Bugojna, 1 iz Rogatice, 1 iz Viskog, 1 iz Tesnja...da ne nabrajam
SdZ, 27.4.2011
Zivjela sam u predgradju dok sam bila djevojka, sad zivimo u selu, nije to pravo selo da je puno farmi i sl. ali je gusto naseljeno, svaka kuca ima neku zivotinju, neka i vise njih, zivot ovdje je buran, glasan i sl. I iskreno, meni se vise svidja taj gradski zivot jer nisam veliki ljubitelj zivotinja, baste i sl. Kao sto Skvo rece, volim zelenilo, ali samo tri dana.
anoniman, 27.4.2011
potpisujem ticerku...i jos jedna cinjenica...a to je da je jako puno obrazovanih ljudi otislo...sto iz sa...sto iz drugih gradova...dosli su drugi ljudi, koji su imali kes...puno radnih mjesta je kupljeno...kupuju se i dan danas...a onda ide zaposljavanje po familijarnoj liniji...i eto ti...
sporty mamaa, 27.4.2011
Ja nebih voljela zivjet na selu, imam malih primjedbi i na grad, al blizu mi more, blizu mi planina :-))
dzeni_nl, 28.4.2011
rodjena i odrasla na selu. eh sad kakvo je to selo ne bih znala reci, uglavnom se ljudi bave poljoprivredom, neki od njih imaju i po koju zivotinju, al cini mi se svakim danom sve manje i manje. selo u kom ima i pekara i osnovna skola i ambulanta uskoro i posta, pa i nije tako lose. uglavnom mirno i da moram napomenuti komsiju koji je premijer SBK. pitam se samo zasto on jos uvijek zivi tu, kada ima mogucnost da bira gdje ce da zivi??? udala se u predgradje isto mirno, a sve na dohvat ruke. a sad zivim u velikom gradu punom buke i guzve svi negdje zure. mada mi se nekad vise cini da zivim u Africi nego u Rotterdamu, jer mi je komsiluk sami Afrikanci. jako bucni ljudi, ljudi koji nemaju respekta, svojom vikom i dernjavom zele da skernu paznju na sebe i upravo zbog njih bih zeljela ponovo da se vratim na selo da zivim, ali ovedje na selu zive samo oni bogatiji. ee ne moze ovdje svako da zivi na selu i bavi se poljoprivredom.
hanabanana, 28.4.2011
TEacherko i ja sam govorila o tvojim radnim kolegama. POznajem ih barem 6 - lično. Od prof. engleskog, matematike do psihologije i filozofije. O njima sam govorila.
teacher75, 28.4.2011
hanabanana, ne znas sve moje kolege:) dobro, mozda sam pretjerala sa 90% al u vecini sigurno jesu, pogotovo ovi mladji koji su se zaposlili u zadnjih 10 godina
hanabanana, 28.4.2011
Ma ok....ja inače živim po onoj: Ja ne znam što mi je bio djed; više me brine što će biti njegov unuk (e )....
To je moja primarna uloga u životu.
Honey3, 29.4.2011
rodjena sam na selu,to je selo koje ima skolu,samoposlugu,dom zdravlja,postu.....sad zivim u prigradskom naselju u kuci gdje sa svih strana gledam u neciji prozor ili vrata,uzas,nisam se nikad navikla i mislim da necu nikada,gusi me ova tjeskoba(a kako bi tek u stanu),sto se tice komsiluka sve je ok.stvarno super nam je ,vecina je rod od mm,ali bi voljela da imam kucicu blizu grada sa dulumom zemlje i dooosta vockica,malo bastice bas za nas,moze i koja koka....a sto mene nervira ovo dijeljenje na gradjane i seljake,pa ne moze svako biti gradjanin(mislim ziviti u gradu) i ne mogu sva djeca priustiti "gradsko" skolovanje,treba djecu odgajati da cijene prave vrijednosti kod ljudi a ne da gledaju druge po tome odakle je ko i koju je skolu pohadjao,
hanabanana, 29.4.2011
I mene Zaha......ja punih usta kažem da sam provincijala ( ali po rodjenju ) :)
Preskoči ovu anketu i prikaži sljedeću >> Napravi svoju anketu >> | |