moje zlato
Autor: Jasnalajla
ENDI - teen zvijezda - stiže u Sarajevo!
Uredništvo Ringeraja.ba, 12.5.2015



Šira javnost imala ga je prilike upoznati već kao trinaestogodišnjaka kada je svojim plesačkim umijećem dospio do superfinala reality showa Nove TV 'Supertalent' i osvojio 4.mjesto. Stekavši tisuće obožavatelja, Endijev kreativni tim pokrenuo je i njegovu glazbenu karijeru te spojio njegove dvije najveće ljubavi - glazbu i ples.Svojim prvim spotom 'ATOM', koji do danas ima 2.5 milijuna pregleda, i jedan je od najpopularnijih domaćih spotova uopće, pokrenuta je ENDImanija, a Endi postao teen idolom u Hrvatskoj i svim zemljama regije. Ubrzo su uslijedile naslovnice, velik interes javnosti za dječaka iz ratom pogođenog Pakraca koji je odlučio živjeti svoj san. Osim što živi neklasičan život velike zvijezde, jer kako bi se školovao za plesača, živi u učeničkom domu u Zagrebu odvojen od svojih roditelja, Endi plijeni svojom skromnošću i velikom upornošću. Svojim vršnjacima predstavlja uzor primjeren njihovim godinama i čestim edukativnim porukama pruža pozitivan primjer, pa tako njegovi koncerti nose slogan 'Hajde da ludujemo BEZ alkohola', a proglašen je i Ambasadorom čitanja među mladima.Krajem prošle godine ENDI je potpisao ekskluzivni izdavački ugovor s diskografskom kućom MENART te izdao svoj album prvijenac 'DA SE MENE PITA'. Spektakularna promocija albuma, koji je jedno od najprodavanijih domaćih izdanja, održala se u zagrebačkom Cinestaru, a fanovi su tom prilikom Endijeve spotove mogli gledati na najvećem kinoplatnu.ENDImanija ne jenjava, a svakim novim singlom Endi izaziva opću histeriju fanova. Spotovi imaju šesteroznamenkaste preglede, a službena stranica na Facebooku broji već gotovo 30.000 fanova.Uslijedili su i brojni poslovni angažmani pa je tako ENDI prva estradna zvijezda s vlastitim tenisicama brenda Froddo, popularno nazvane ENDIsice; njegova je pjesma SVE JE OK bila naslovna pjesma Coca-Coline kampanje 'Reci to pjesmom', a jedna od najvećih svjetskih kompanija HENKEL angažirala je Endija kao zaštitno lice svojih ljepila PRITT u kampanji Back to School.Također, ENDI obara rekorde posjećenosti svojih koncerata, pa je tako, primjerice, u Slavonskom Brodu nastupio 4 puta u godini dana. Angažiraju ga i najveći shopping centri u Hrvatskoj, a druženja s fanovima nakon koncerta 'Meet 'n' Greet' često su najposjećeniji događaji gdje nekoliko tisuća fanova čeka svoju fotografiju ili potpis s omiljenim idolom.Aktualan singl (premijera 5.5.) naslovni je singl albuma prvijenca DA SE MENE PITA. Endi je novi supercool spot snimio u Opatiji u destinaciji iz svoje mašte - Svijetu čokolade. Na novo uzbudljivo putovanje vodi svoje fanove i priprema veliku turneju za jesen koja će vrlo vjerojatno poprimiti regionalni karakter jer upiti za njegove nastupe pristižu iz svih država s prostora bivše Jugoslavije.
Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:
Ona je još uvijek mlada, lijepa, nasmijana. Ona je još uvijek majka, bez zaposlenja. Ona je samohrana majka. O ovim žena...

Glavni akteri argentinske reklame su jedan čovjek i njegov pas, nerazdvojni prijatelji, sve do momenta dok čovjek ne umr...

Rečenice koje ne smijete da kažete nezaposlenim mamama: Nije valjda da djecu šalješ u vrtić, a ti sjediš kod kuće?!
