|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvjek želiš da odustaneš od nagrade?
Ringeraja.ba koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više!

Glasaj i ostavi komentar

Mobilni telefon.
пеперутка16

Jeste li zagovornik kupovine mobilnih telefona za djecu od 2, 3, 4 godine...?

Ne, to so čiste gluposti.
Da, iz zabave.
Ne volim takve roditelje.
Da, neka djeca uče da ih koriste od malih nogu.
Sviđa mi se to, ali ne bih kupio/la svom djetetu mobilni telefon dok je tako malo.
Ne znam.

Komentari:
Za sada još nema komentara!
Komentiraj!



Rezultati ankete

zasto?..


Muski zele vise musko djete da se rodi nego zensko. Mislim kazu oni kao neka je zivo i zdravo nek je sta oce a ovam u podsvijesti misle e, valjda je musko.I kad se musko rodi pa ga pitaju sta imas " on sav ponosan kaze Sincicnu" sina.....

molim odg. (97%)

molim odg. (3%)


Broj svih glasova: 96
Komentari:

anoniman, 30.5.2011
E moj vala sav ponosan kaze "Babijeve 'ceze"!


Lady26, 30.5.2011
Sto se mog muza tice on je jako sretan sto smo dobili curicu...to je i "zelio" mislim zeli on i sincica aBd ali zbog princeze je presretan...Tako da on ne spada u ove sto se hvale sincinama.... :))))


sabinos, 30.5.2011
mi imamo sina ali mislim da ne bi bilo neke razlike ni da imamo kcer.a zasto pojedini vise vole sincine,ne znam zaista.valjda je to ono bezvezno razmisljanje o produzenju prezimena i slicno.mislim da je takvima bitno sta narod misli i kaze i da ih ne bi ismijavali sto nemaju sina..cudan je svijet balkanski


LELA 77, 30.5.2011
Nije istina da muški žele muško.Moja mala kad se rodila bilo je takvo veselje da se celo naselje orilo.Muž obožava moju malu i stalno ponavlja da baš voli što ima žensko dete.A i moj tata ima mene jednu i nije se trudio posle mene da napravi muško.


Skvo RR, 30.5.2011
jel ovo anketa????ili neka konstatacija...


bebbe RR, 30.5.2011
Ovo je neka konstatacija, prilično neutemeljena i čudna... Meni je žao žene koja ju je postavila, ako zaista živi u takvom primitivnom svijetu... Eto, to je sve što ja, kao nečije žensko dijete i mama dvoje ženske djece imam reći o tome...


Galicia, 30.5.2011
Seljacka politika pa eto ti.


maja78 RR, 30.5.2011
potpisujem bebbe


škorpija, 30.5.2011
mm nikad nije reako šta želi, dobio je sina, ali i dan danas se bolje slaže s curicama, mislim da je sin previše temperamentan za njega :-)))


Hanady RR, 30.5.2011
ja nemama ovih ''problema'' kod mene muž teški nezaintereosvani tip u vezi sa spolom bebe...kod mene dvije cure...i hajde i da posmilim d ami je ovo utjeha jer smo dvije cure dobili...on više voli od obe sestre po curicu i njih više mazi i pazi i tetoši nego od obe po dječaka...tako da....biće mi prevazišli ovaj pirmitivini ogled ili sam ja baš imala sreće sa izborom supruga :)


anoniman, 30.5.2011
ja imam dvije seke moj tajo je zelio musko djete pa je isao na trece seka se rodila i opet zensko sjecam se da mu nije bilo drago kad je cuo sta je mama rodila jer nije nikad pitala znala sta nosi.Secam se dosao kuci a mladja seka ide prema njemu vice sta je sta je mama rodila a on ce onak sav snuzden zensko.Posle je volio i dan danas maknut od nje nije mogao hehhe znaci nas 3 cure . Pomirio se stim a bilo je zeze tj ljudi koji su imali musko znali rec kako te slusa tvoj muski sin.Mislio na seku malu . Al on je tad ponosno rekao ja imam 3 cure nebi ih menjao za 6 muski:) Ja sam rodila musko nikad ni pomislila jer je mm vikao kod tebe ce biti cura kao genetski imas 2 seke heheh a ono bi musko sretan je naravno i da je cura bila prvo je ma da je i drugo isto voli se :))))


anoniman, 30.5.2011
mm je bas navijao za curicu...nisam ga nikad pitala je li se "razocarao":) sto bi mi bilo bolesno...zar je to bitno


isabella, 30.5.2011
Neznam sta bih rekla za one sto 'prizeljkuju' musko ili zensko,,pa dragi boze neka je zdravo i zivo,,kad svasta vidim bilo bi me strah pomislit u najdubljoj savjesti da kazem damije ovo ili ono,,boze sacuvaj bolesno mi je da neko kaze damije musko,,eto


ziki, 30.5.2011
E svaša, ja imam dvije sestre, baba rahmetli nikad žalio nije, moj rahmetli đed imo 4 ćerke i takođe nije žalio nego zahvaljivo Bogu što ih ima.


D_K, 30.5.2011
postavljacica teme je, pretpostavljam, zensko. zasto se ponizavas postavljanjem ovakvih tema?


myb@by, 30.5.2011
Svašta. Ja sam jedne prilike sjedila u društvu sa mladim bračnim parom. Ženica je tek zatrudnila da bi joj njen muž rekao, nek bude živo i zdravo i neka bude muško. FUJJJJJJJJJ


anoniman, 30.5.2011
D_K ovo nije ponizavanje nje same vec takvi muskarci ponizavaju svoju majku, sestru kcerku....Ja sam nedavno sa jaranom pricala o djeci i on ima sina i kaze citavo vrijeme dok mu je z bila u drugom stanju molio je Boga da bude musko...Pitala sam zasto kaze da je lakse musko odgajati kao na danasnjem vaktu ....Musko uvijek bolje prodje dok na zensko moras stalno paziti....Znam dosta muskaraca koji vise vole zensku djecu, ali u dosta manjem broju od ovih koji bi vise deckica....


anoniman, 30.5.2011
Moj otac je kad smo se i ja i seka rodile bio veoma sretan slavilo se danima i znam uvijek je govorio samo da su zive i zdrave, ne bi nas mjenjao za sve sinove svijeta....Inace u familiji smo samo nas 3 djevojcice ostalo sve sinovi sa oceve strane, a i s mamine takodje ja i seka i mamin rodjak ima 4 kcerke ostalo sve SINCINE haaahha


teacher75, 30.5.2011
marina, mm je isto tako razmisljao kao tvoj jaran, dok sam bila trudna i nismo znali spol. bas identicno je tako govorio, a sada me zeza da je lana njegovi dijete a da ja sebi rodim drugo, nebitno sta je:))


veeseelaa, 30.5.2011
kad vas iščitah pomislih oh Bože jesmo li sve iz BiH??? ne kontam čemu čuđenje kad je opće poznato da 90% muškaraca želi sina, e sad jel što je papak il sl nemam pojma al želi.... isto kao što žene većinom žele curice, valjda nasljednice il šta ja znam...... meni vi smješnije sa ovom šupljom nego postavljačica teme :DDD


anoniman, 31.5.2011
Moj je u tih, onda 10%, gdje mi je i babo i brat i amidza i zaovin muz....


veeseelaa, 31.5.2011
ma pusti ti to.... možda samo glasno ne govore, svi bi oni sina vrlo rado kao i mi curice :-)))


Hanady RR, 31.5.2011
to vesela što si ti uletila u neki šupljak pa haman nisi svjesna da bez rođenja curice nema rođenja ni sina je tvoj problem...ja jesma iz BiH kao i moj suprug i ako ja kažem da je kod mene tako tako je...nema šanse da ti znaš bolje od mene ili njega. a ako imaš neodoljivu želju da provjeriš moje tvrdnje burjum na kafu kod moga muža pa ga ispitaj ...vjeruj može ti se desiti da te dobro napadne što mu postavljaš primitivna pitanja u sred Sarajeva. a evo ja sma prva željela sina...zato što nema dječaka kod mojih odvano...baš sma željela Affana...zanči nije ti ni istina da žene žele curice...kao što nije istina na curice nisu naljdnice...moj otac je imao dvije curice...ja brata nemama i nalsljednica sam samo takva a i da se buraz se tu upleto isto bi mi bilo vjeruj :) Biće i mi smo u ovih 10 % tvoje neutemeljene statistike.


Ella_H, 31.5.2011
mm je bilo svejedno kao i meni nase je djete ma da smo malo navijali za curicu u pocetku obadvije trudnoce hehe


Galicia, 31.5.2011
Moj rodjeni otac je navijao za curicu i dobio je. Moja mama je navijala za djecaka i dobila je. Ja navijam za sebe za curicu, isto kao i mm. 100 ljudi 100 cudi.


chuci, 31.5.2011
moj tata je dobio prvo sina i bio sretan, onda mene i bio sretan. kad je mama treći put bila trudna rekao je da bi volio curicu jer sam ja tako cool :P...bez zeze kaže bolje slušaju curice :D...a mm je isto tip koji je htjeo curicu a poslije šta bude. njegova sestra ima 3 brace pa možda zato, njeni ne slušaju nešto posebno roditelje. meni niđe veze kad neko počne da vas ubjeđuje kako vi mislite samo ne želite da tako priznate.


vila_7, 31.5.2011
aBd planiramo jos djece i od pocetka nas nije briga sta ce biti, al bismo voljeli imati i musko,ne zbog nekih posebnih razloga,nego cisto eto da vidimo i kako je imati malog deckica! Al Bože moj,i da budu sve cure,super !!!


D_K, 31.5.2011
Marina, upravo sam o tome govorila. Na stranu to da treba moliti dragog Boga da je zdravo i cinjenice da mi nemamo apsolutno nikakve veze sa polom djeteta. Ja sam reagovala jer, pored toga sto takav muskarac ponizava svoju majku,sestru i suprugu, zasto jedna zena postavlja ovakvu anketu? ona doprinosi toj diskriminaciji i onda se postavlja pitanje: pa sta je ona? je li ona neka 'niza rasa' jer je zensko? znaci sama sebe ponizava..


D_K, 31.5.2011
chuci je najbolje rekla: meni niđe veze kad neko počne da vas ubjeđuje kako vi mislite samo ne želite da tako priznate.


anoniman, 31.5.2011
pa DK i ja sam pitala svog jarana jer ipak na nacin na koji je izjavio da je molio boga da bude djecak skontala sam da zarko zeli musko dijete....Iz nekih razloga sam i shvatila zasto i razumijem ga ali opet poznajem ga dugo i znam da voli djecu ipak nisam mogla a de ne pitam za razlog....Sa tim nisam ponizila sebe..... Ja sam oduvijek zelila zensko ali kad sam zatrudnila to mi je postalo nevazno , svaki dan sam molila samo da bude zivo i zdravo..


veeseelaa, 31.5.2011
Hanady plaho se ja ismija, e čuj bujrum na kafu da ispitam tm, ko da mene to zanima :D ja obožavam lično curice i nemam veze sa postavljanjem ove ankete, stoga to primitivna zajebi.... samo je realnost da muškarci uglavnom vole da imaju i dječaka, naravno to ne govori da ne žele curice.


veeseelaa, 31.5.2011
odnosno da mrze što su ih dobili....


veeseelaa, 31.5.2011
i ako je ko protiv takvih stavova onda sam to ja, mislim da sam se više puta po pitanju toga oglasila ali drugo su moje želje a drugo situacija na "terenu"....


Hanady RR, 31.5.2011
pa mislim tvrdiš a ja ti kažem nema želju...al nema... recimo mi smo očekivali dječaka jer imamo i fotkanu ćunu ...moj suprug je prisustvovao porodu...kad je doktor rekao curica odmah je rekao rodila si mi hanadi...kao njemu sma je rodila...i jendostavno je želio da mu rodim curicu koja je ista njegova sestrična...on sotraju naporosto obožava...elem ja mu ispunila želju...što s enašeg terena tiče...tako je kako ja rekoh..ako ko misli d aje drugačije ja fino kažem bujrum neka porvjeri...samo je ona jako sojetljiv na ovakve priče...nedo Bog njemu mogućnosti da s ejavi na anketi...bi postavljačicu poslao na jedno mjesto da bi ga odmah banovali hahaha


veeseelaa, 31.5.2011
ma ok, ja pričam o većini mušakarca kao i što većina žena žele curicu, i ja spadam u njih.... obožavam curice, da ih rodim 5 bila bi presretna, i ne smatram se zbog toga primitivnom....


Hanady RR, 31.5.2011
pa kot i kaže da si pirmitivna ???? ja to nsima rekla...ja sma samo rekla ako bi moga supruga diektno pitala on bi ti rekao d aje to primitivno pitanje.....u pirncipu jako mnogo emancipovanog svijeta puno je pirmitvnih pitanja jer su im u glavi još pomješani stavovvi o tematskojs tavri...ne ne nisma ja rekla da si ti primitivna...ali sma rekla ako ga pitaš one će reći d aje to pirmitvno pitanje...i eralno i jeste...sad ja sam svjesna da ti s anjim kafu piti nećeš u vezi ove ankete, a isto tako znam da mu nebi postavila direktno pitanje u vezi sa sitim...vjerujem da bi razgovorom podtsfakla da njegov stav dobiješ...tada bi on rekao da je njemu tema ta primitivna...eh to je već nešto drugo :)


Hanady RR, 31.5.2011
pa kot i kaže da si pirmitivna ???? ja to nsima rekla...ja sma samo rekla ako bi moga supruga diektno pitala on bi ti rekao d aje to primitivno pitanje.....u pirncipu jako mnogo emancipovanog svijeta puno je pirmitvnih pitanja jer su im u glavi još pomješani stavovvi o tematskojs tavri...ne ne nisma ja rekla da si ti primitivna...ali sma rekla ako ga pitaš one će reći d aje to pirmitvno pitanje...i eralno i jeste...sad ja sam svjesna da ti s anjim kafu piti nećeš u vezi ove ankete, a isto tako znam da mu nebi postavila direktno pitanje u vezi sa sitim...vjerujem da bi razgovorom podtsfakla da njegov stav dobiješ...tada bi on rekao da je njemu tema ta primitivna...eh to je već nešto drugo :)


veeseelaa, 31.5.2011
ma ne bi ja nikad nikog pitala ništa tako intimno... smatram da ljudi sami ako hoće nešto reći kažu e onda se mogu nadovezati ili ne


joni, 31.5.2011
kad sam rodila prvu curicu mm je rekao nek je živa i zdrava, kad se rodila druga isto sve super to su njegove princeze , niko nije smio da mu spomene da je želio sina poput mm od Hanady, ali kad sam ostala trudna sa pišonjom tad je istina izašla na vidjelo, meni je iskreno bilo svejedno potajno sam i ja željela 3 curice, ali nisam ni znala da je on toliko želio sina, mada istina ima i žena koje žele sina moja jetrva kad je rodila curicu nije htjela da je pogleda tek drugi dan je primila a jedno mjesec je bila borba sa njom, i oblačila je u odjeću za dječake, bez veze, sad više ne želi djecu, e to je žalosno


veeseelaa, 31.5.2011
joni realno govoriš, naravno da nijedan muškarac neće reći kad dobije curicu da je nije želio.... djeca se sva vole ali muškarci očekuju/žele i teže ka tome (većinom) da dobiju sina kao i što većinom žene teže da dobiju curicu..... mm je sotao paf kad su nam rekli da ćemo dobiti kćerkicu, odmah je počeo da priča kako će trenirati tenis i nikada neće imati momka hahahha al ja znam da je prije ove spoznaje potajno želio sina.... sada kaže ma kakav sin, ovo je blago.... curice su zakon i bla bla bla Naravno nikada nije na primitivan način iskazao svoju želju da ima sina, mislim prije saznanja da ćemo dobiti kćerkicu, uvijek je to bilo nekako kroz šalu al meni razumljivo... Ono što ja ne razumijem je kad neko pravi frku oko spola, okrivljuje ženu za isti (iako se pouzdano zna da muškarac određuje spol), pada u depresiju jer će za Boga dobiti curicu.... e takvi ljudi su mi gadljivi, ne shvatjivi itd


anoniman, 31.5.2011
oko mene nema muskaraca koji tako razmisljaju...al fakat...a iz BiH smo tj.s ovih prostora :)...ni moj otac, ni brat...a ni mm nikad nisu rekli "nek je musko"..a poznavajuci muske...oni kada nesto misle...to ce i reci..kad tad...u raji...ili bilo kad ce im izletiti...za mene,muskarci koji tako razmisljaju, su oni koji vide zenu u kuhinji i za peglom...koji su od svojih majki vec odgojeni tako da su oni pobogu nesto posebno samo zato sto imaju penis...pa tako i halu trebaju zapisati...jer kakvo je to musko koje ne pisa stojeci...ili da je snaga u rukama, a ne u mozgu...da je zena manje vrijedna samo zato sto je zena...da je zena slaba...da nije u stanju nista fizicki obaviti, osim guliti krompir...mm nije perfektan, nisam ni ja, i kod njega se osjeti da je s balkana...puno vise nego npr. kod mog oca i brata, ima dosta stvari koje mi zasmetaju al' isto tako sam svjesna da bi me zivcirao da se ponasa ko englez...jer sam ipak i ja ovdje rodjena...a opet, po nekim "standardima",mm je tipican papucar...imislim da kod takvih,izjave tipa "nek je musko" nema...jer ih je vjerovatno majka iz starta "spustila na zemlju"


Đenifer, 31.5.2011
Vesela ti si nažalost najrealnija na ovoj temi, iako ja imam isto mišljenje u vezi svega sa tobom pa i na ovu temu, to je tako.Moj mm je uvijek želio i dobio je sina, i niko nije srerniji od njega, ja sam priželjkivala curicu ko svaka žena. Evo ponovo sam trudna, još neznamo šta nosim, i ja u šali mm pitam jel de" da je vrijeme da nam jedna cura dođe i uljepša živote, a on meni nek je zdrvo i živo i da je ponovo muško, kao ovaj ovodunjalučki je muški svijet, i muškarcima je lakše u životu, a ja ostala frapirana, došlo mi je da ga spucam i nagovorim mu se, ali to je muška realnost. Nažalost. Daleko da je tipa nevaspitan, nekulturan i papak, akademski čovjek, doktor i svi ga obožavaju, cijene i vole, ali sin pa sin.


anoniman, 31.5.2011
ja sam recimo odmah osjecala da nosim djecaka, ne znam zasto, i nikad mi ni sekunde nije bilo krivo...da sam pogrijesila, da je bilo zensko, sigurno bih se isto radovala...sve ima svoje...sigurna sam da cu se i za A. sekirati jednako koliko bih se sekirala da je curica...mozda ne za iste stvari...al zato za druge


anoniman, 31.5.2011
sve zelje budu nevazne kad ugledas okice svoje zdrave i prave bebe kad se rodi


Đenifer, 31.5.2011
ma mama to je najbitnije, sve ostalo je smiješno, neki dan na tv gledam žnu sa dvoje muške djece sa cerebrl.paralizom, pa da plačeš i još žena govori samo da mi još žive, ja dok mogu na rukama i nogama služiću ih, nikad nisam bila razočarana , samo tužna zato što nemogu sami sa sobom, žena pravi borac, ja se razboli od muke, nedaj bože nikom, samo da je zdravo i pravo i da ga roditelj može izvesti na pravi put da bude čovjek, od toga nema ništa ljepše, i roditelj može sretan umrijeti što je ispunio svoj zadatak.samo to.


anoniman, 31.5.2011
Vidis, Vesela, meni je doktor negdje do 6-7 mjeseca govrio da je Imancica djecak...Ja ga vec Sultanom nazvala :D Medjutim, muz je izjavio da je opet prizeljkivao djevojcicu...Tako da...suvisno je ista vise reci.


veeseelaa, 31.5.2011
pa ja stvarno neznam dadada jel mi živimo u istom gradu? :-))) kako nisi čula nikada da muškarac želi sina.....? ne mora da si čula ekstremne priče al nešto na tu temu mi nije jasno da nikad nisi.... možda se ja družim sa raznolim ljudima od do pa svašta čujem.... neznam.... i da se ne družim čujem kroz posao, u nekim slučajnim susretima i sl.... pa meni su 100 puta rekli ono razdragano "mašala ti garant muško nosiš" misleći valjda da je to moja želja il šta li već?? pa ciganka mi je 100 puta rekla: daj mi marku, da Bog da sina rodila hahahahah


veeseelaa, 31.5.2011
Pahuljice ja sam rekla uglavnom :-))) a opet mislim da bi i tm i mm obradovao jedan sinčić u budućnosti, složićeš se? :-)))


anoniman, 31.5.2011
nisam rekla da nisam cula...evo cujem ovdje skoro pa svaki dan...ja sam rekla da oko mene nema muskih koji tako razmisljaju...u mojoj neposrednoj blizini...kako moj komsija razmislja,to me se ne tice...al znam da moj otac, brat, suprug nikad tako nisu pomislili...u to zivot dajem :)


aida80, 31.5.2011
nekada davno se vise voljelo dobiti sina, a razlog tome jeste radna snaga za orati i kopati. prije se djeca nisu radjala iz ljubavi, vec iz potrebe i vise koristi su imali od muske djece nego zenske. hB to virjeme je proslo. ja takodjer ne poznajem takve muskarce u svom bliskom okruzenju koji uglavnom zele da im se rodi sincina (i sta to uposte znaci 'sincina''!!!). ono sto sam ja skuzila jeste da to vise zene forsiraju na nasem prostoru, a posebno straije zene poput svekrva, nana itd koje su zivjele u tom vaktu kada je to bilo bitno. neka su nam djeca ziva i zdrava! blago svakoj majci sto je majka....


jasmin, 31.5.2011
Nije primitivno zeljeti kcer ili sina,primitivno je biti tuzan ako se rodi suprotno od onog sto ste zeljeli.Logicno je da se vole i curice i djecaci,ali nije logicno da se nagine iskljucivo jednom spolu,da li to bila curica ili djecak.Hvala Bogu pa ih imam oboje,i sad da ponovo zatrudnim i jedno i drugo su dobrodosli.


jasmin, 31.5.2011
*naginje


Malenaoduvijek, 1.6.2011
naravno da vecina muskaraca zeli i sina radi nastavka prezimena sto se kaze, ali opste je poznato da su ocevi vise vezani za curice u 90 posto slucajeva, moj tata ima dvije kcerke i nikada nije rekao jao sto ja nemam sina ali halo ljudi ovo je balkan.


sabinos, 1.6.2011
aida80 je najbolje objasnila zaista


anoniman, 1.6.2011
E ovo kod mene nije nikako tacno. Mm da ima deset_oro djece volio bi da svo deset_ budu djevojcice tako da "anketa", tj konstatacija nije nikako na mjestu.


Đenifer, 2.6.2011
Pa ima i muškaraca koji ne žele da pokažu ili uvrijede suprugu ako kažu volio bih više da je muko, pa mora reći da rodi još deset_ cura ne bi mi smetalo....halo nema ga na dunjaluku koji ne bi volio naslijednika, šta vam je žene...uhavizajte se...moj je meni otvoreno rekao, i svkog kojeg znam i ne poznajem lično ima isto mišljenje.


teacher75, 3.6.2011
potpisujem malu1994


esmina i bebina mam, 4.6.2011


esmina i bebina mam, 4.6.2011


Mirkica, 4.6.2011
ja sam zeljela muskarcica i hvala Allahu imam ga sada zelim curicu i s BOZIJOM pomoci da je dobijem zelja mi je uvjek bila da moja kcerka ima starijeg brata AMIN Slazem se s veselom u potpunosti zena je rekla kako je u vecini slucajeva ,i normlano da kad dodje na svjet vise nije u opste ni bitno sta je samo da je dobro. I da dodam definitivno curice su tatine maze a djecki mamine i to je tako ja sam mome ocu sve i mi smo uvjek bili tim :))))) volimo se mi svi ali nekako ja sam uvjek vise njemu a brat mami zrno vise :)))


mamich, 5.6.2011
Ja mislim da se "taj "stav mjenja nakon rodjenja curice:-) moj muz je zaista silno zelio curicu..i sada je zeli...i dan danas se topi kada vidi djevojcicu...nasem sinu cesto zna tepati "rodio babi cure svoje"dok sam ja zaista oduvjek zeljela sina..prvo pa musko hehe...voljela bih da drugo bude curica ako Bog da...najvise zbog njega....


škorpija, 5.6.2011
potpisujem veselu, al onaj prvi post, pa moja nmajak (nena) mi je u lice rekla kad sma bila trudna " nek bude muško pa kakvo god", mjesecima nisam pričala s njom zbog takve idiotske izjave, a ona sma je majak četiri sina i zna kako se ponašaju, ne sjete se često ni za zdravlje da je pitaju. rodica mi ostala trudna i prijateljica, obojica njihovih muževa su htjeli dječake, a one nose curice. i naravno da će ih voljeti, nije u tom stvar. mm se nikad nije izjasnio oko spola naglas, ni u mojoj trudnoći ni ikad poslije, zna da bi mu glavu odgrizla da samo nešto zucen oko toga:-), a ja opet sad smao pričam o jednom majoj curici i sanjarim o tome da je rodim sebi. znači ne ajdinu sestru ni mužu kćerku, već samo sebi jednu malu curicu, ih da mi je...


sabinos, 6.6.2011
skorpija legendo:ih da mi je


Cickolini, 7.6.2011
To ti je ono "Nek je zivo i zdravo i nek pisa stojeci" hahaha MM je zelio deckica, a dobio je curicu :) Meni je to objasnio jos dok nismo znali spol da se boji za curice jer kaze osjedit cu cim mi kaze da je momka nasla hahah Mislim da ima veze i stim sto misle da bi znali vise sa deckicima igrati se, druziti, hodati ... Mi imamo svoju curicu koju mm obozava. Licno mislim da njihova zelja ima malo veze i stim sto se kao od "pravog muskarca" ocekuje da napravi musko hahaha


salmy, 7.6.2011
Kod nas je obrnuta situacija bila:)MM je ocajnicki zelio curicu,a ja sam oduvijek zeljela sina!! i dobih ga hvala Bogu:))Ma nema to veze,meni je to malo primitivno razmisljanje,za se muskarci vjecito vezu za sinove,valjda zbog prezimena:( ma niđe veze...


teacher75, 8.6.2011
cickolini, i kod nas bilo bas sve tako identicno


sporty mamaa, 8.6.2011
Meni recimo nije primitivno ako muskarac kaze da bi volio imati sina, ali mi je primitivno ako dobije curicu i smatra je manje vrijednom od sina... Isto mi nije primitivno ako zena kaze da zeli curicu, svako vuce na svoju stranu, mada ima i izuzetaka :-)) Meni je primitvno kad se drugi ljudi mijesaju u spol moje bebe i postavljaju intimna pitanja, ko da je to najbitnije na svijetu. Jezim se kad sretnem recimo nekoga i odmah ruku na stomak i sta je unutra... Kako me to iritira. Ili recimo kad zena kaze, nek bude musko, kao muski su vrijedniji, samo time sebe ponizavaju kao zene i osobe.... Sreca pa mm nije primitivac, za njega je kako i sam kaze dijete dijete, njegovo je i jedinstveno...


hatepsut, 8.6.2011
Ala ste zakuahle :D mm i ja spadamo u "Veselinih" 10% :D on je zelio djevojcicu,a ja djecaka :D S druge strane imam oko sebe masu primjera gdje muskarci silno zele sina,kao "nasljednika".Znam na zalost i jednu pricu gdje je suprug kazao zeni koja je posla po porod i to cetvrti,ako rodi djevovcicu ne trebaju mu.i zena je rodila "nasljednika" na zalost beba je bila deformisana i mrtvorodjeno :(



Komentiraj!




Preskoči ovu anketu i prikaži sljedeću >>
Napravi svoju anketu >>




Anketa

Mobilni telefon.
пеперутка16

Jeste li zagovornik kupovine mobilnih telefona za djecu od 2, 3, 4 godine...?

Oznake

Prijava
Ime i Prezime
*
Adresa
*
Poštanski broj Grad
*
Broj telefona
*
E-mail adresa
*
Veličina pelena koje dijete nosi
*
Starost vašeg djeteta/vaše djece
*
Ovim potvrdjujem da ču nakon koristenja pelena ostaviti svoj komentar I misljenje o novim Pampers pelenama u okviru Ringeraja stranice. *