|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvjek želiš da odustaneš od nagrade?
Ringeraja.ba koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više!

Fitness za trudnice

Uredništvo Ringeraja.ba, 21.6.2012
Tokom trudnoće Vaše tijelo prolazi kroz niz fizioloških promjena, od kojih su neke ugodne a neke manje ugodne. Fizička aktivnost u toku trudnoće može pomoći kod smanjenja nekih od klasičnih trudničkih tegoba.
Ključne riječi:

image
/11


Za trudnice koje su bile aktivne prije trudnoće, moguće je nastaviti sa vježbama već od najranijih nedelja trudnoće. Pod uslovom da je trudnoća uredna i da imate odobrenje ginekologa, javite se da zakažete besplatne konsultacije sa našom instruktoricom. Naš program se sastoji od vježbi klasičnog "work out"-a za jačanje pojedinih mišićnih skupina i od vježbi za relaksaciju i istezanje. Rad u malim grupama, omogućuje najindividualniji mogući pristup u okviru grupe.

Donosimo Vam nekoliko razloga zašto bi prvorotkinje ili već iskusne majke trebale vježbati:

  • Poboljšajte vaše držanje i izgled
  • Olakšajte bolove u leđima
  • Ojačajte mišiće i zglobove
  • Poboljšajte cirkulaciju
  • Poboljšajte fleksibilnost
  • Povećajte i zadržite aerobnu izdržljivost , uklonite los osjećaj nedostatka vazduha
  • Povećajte nivo energije i umanjite umor
  • Smanjite napetost u mišićima, oticanje , osjećaj težine tijela
  • Pozitivan uticaj na svijest o sebi i raspoloženje.

Nudimo Vam ugodan ambijent, odgovarajuće rekvizite za vježbanje, nova iskustva sa drugim trudnicama i podržavajući odnos instruktorice. Planirane su i radionice sa savjetnicama za dojenje, babicama...da vas pripremimo i psihički i fizički za majčinstvo.

 

Fitmama Ba

UTORAK I PETAK

od 18.30 sati, sala 2

Instruktorica Danijela Dragosavljevic

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Nifty test: bez straha, bez boli
Nifty test je napravilo gotovo 4.000.000 trudnica diljem svijeta, niti jedna nije osjetila bol. Nifty test se izvodi je...
4
NIFTY nagrađuje najljepše priče o trudnoći
Nifty nagrađuje vaše najljepše priče o zatrudnjivanju i trudnoći po izboru naših čitatelja i komisije.
4
Odlična animacija o trudnoći
Ovu zaista zanimljivu kratku animaciju koja prikazuje trudnoću već je pogledao izuzetno velik broj ljudi. Pogledajte i z...
4
Seks u trudnoći
Da li je seks dozvoljena aktivnost u trudnoći? (engleski video)
4






Anketa

Voda za decu.
пеперутка16

Mame, do koliko meseci ste prokuvavale vodu bebama?

Oznake

Prijava
Ime i Prezime
*
Adresa
*
Poštanski broj Grad
*
Broj telefona
*
E-mail adresa
*
Veličina pelena koje dijete nosi
*
Starost vašeg djeteta/vaše djece
*
Ovim potvrdjujem da ču nakon koristenja pelena ostaviti svoj komentar I misljenje o novim Pampers pelenama u okviru Ringeraja stranice. *