|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvjek želiš da odustaneš od nagrade?
Ringeraja.ba koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više!

Plesna predstava “Sjećanje kamena”

Uredništvo Ringeraja.ba, 22.3.2014
23. marta u 20h na sceni Sarajevskog ratnog teatra, publika će moći ponovo pogledati plesnu predstavu “Sjećanje kamena”.Poklanjamo 3 x po 2 ulaznice za prve tri čitateljke koje ostave komentar ispod teksta.
Ključne riječi:

image
/11


U petak, 21. mart i nedjelju, 23. mart u 20h na sceni Sarajevskog ratnog teatra, publika će moći ponovo pogledati plesnu predstavu “Sjećanje kamena”, realiziranu u produkciji MESS Dance Company Internacionalnog teatarskog festivala MESS, i koprodukciji Sarajevskog ratnog teatara (SARTR) i Instituta za muziku, teatar i multimediju (iMTM).

“Sjećanje kamena” je performans u dvanaest slika inspiriran epitafima i motivima srednjovjekovnih stećaka u Bosni i Hercegovini, a režiju i koreografiju potpisuje Mark Boldin.

Reditelj i koreograf, povodom aprilske premijere ove predstave, Mark Boldin, istakao je da je riječ o plesnom teatru u kojem se susreću moderni ples, fizički teatar, gluma i da takav vid umjetnosti zahtjeva kompletnog izvođača. «Upustili smo se u istraživanje međuprostora između života i smrti, epitafi sa stećaka su nam poslužili kao inspiracija, a konačni proizvod, kao u sjećanjima, nije logičan slijed slika jer ono što pamtimo su emocije, ljubav i strah», istakao je Boldin, naglašavajući da predstava na emocionalnom nivou korespondira sa prošlošću Sarajeva i BiH.

Članovi ansambla predstave istakli su činjenicu da je rad na predstavi bio izazovan, uzbudljiv i pun novih znanja, te kako je tokom rada vladala odlična atmosfera u cijelom timu koji čine: Emir Fejzić, Sanela Krsmanović, Amila Terzimehić, Ena Kurtalić, Elma Selman, Edin Avdagić, Lea Jerlagić, Victoria Bartz. Režiju zajedno sa Boldinom potpisuje i Michelle Aždajić.

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Koliko puta smo doživjeli uznemiravanje i ...
Stvar je mnogo kompleksnija nego što se vidi golim okom. Ovo je problem sistema koji već dugo šteka i po horizontali i p...
3
Dragi roditelji, pedijatri, ministri...
Dragi ministri, vrijeme je da donesete odluku. Situacija se stalno mijenja, virus ne odlazi, i potrebni su nam odgovori....
3
U ovoj zemlji stvaraju generaciju bez duvana
U saopštenju je navedeno da je uvedena sveobuhvatna zabrana uvoza, prodaje, distribucije, posjedovanja i upotrebe elektr...
3
Ove tri navike tiho oštećuju vaš mozak
Iako možda ulažete značajna sredstva u dodatke prehrani i posebne dijete za poboljšanje zdravlja mozga, neke naizgled be...
3






Anketa

Viper (nosiljka)?
vila_7

Da li ste koristile viper i da li ste bile zadovoljne? A ako ste koristile gdje ste ga najcesce stavljale jer imam osjecaj da zauzme dosta prostora a ne stavlja mi se na pod!?

Koristila sam i extra je (63%)

Nisam ga imala (35%)

Imala , ali nisam koristila (1%)


Broj svih glasova: 82

Hvala na glasovima. Glasovala/glasovao si već na svim aktualnim anketama. Možeš napraviti svoju anketu!

Oznake

Prijava
Ime i Prezime
*
Adresa
*
Poštanski broj Grad
*
Broj telefona
*
E-mail adresa
*
Veličina pelena koje dijete nosi
*
Starost vašeg djeteta/vaše djece
*
Ovim potvrdjujem da ču nakon koristenja pelena ostaviti svoj komentar I misljenje o novim Pampers pelenama u okviru Ringeraja stranice. *