moje zlato
Autor: Jasnalajla
Podravkin novi vizualni identitet
Podravka, 27.1.2024
Kako bi olakšala suvremenu komunikaciju i globalni tržišni nastup, Podravka jeuvela novi korporativni logotip Grupe Podravka koji će se, po prvi puta, odvojiti od proizvodnog logotipa brenda Podravka.
Podravka je predstavila svoj novi vizualni identitet i, po prvi puta, odvojilakorporativni logotip Grupe Podravka od proizvodnog logotipa brenda Podravka. Kao suvremena, multinacionalna kompanija, Grupa Podravka, u segmentu prehrane i segmentu farmaceutike, posluje u 16 zemalja i svoje proizvodeprodaje na više od 60 tržišta.
Kako bi dodatno osnažila svoje prisustvo na globalnom tržištu te osigurala ipodržala ostvarivanje strateških ciljeva postavljenih poslovnom i strategijomodrživosti, Podravka je redizajnirala svoj vizualni identitet.
Osuvremenjivanje vizualnog identiteta Grupe Podravka omogućit će ostvarenjeambicioznih poslovnih ciljeva. Oni uključuju čuvanje liderskih pozicija nadomaćem i tržištima regije, ali i jačanje te rast poslovanja na međunarodnimtržištima: posebice u zemljama srednje i zapadne Europe, ali i na drugimkontinentima. Također, bit će omogućena jednostavnija i učinkovitijakomunikacija s potrošačima i drugim dionicima.
Novi vizualni identitet, koji se temelji na elementu srca i crvenoj boji, u sebi jesačuvao najvažnije i najdugovječnije elemente prethodnih verzija, čuvajući takodosadašnju prepoznatljivost i tradiciju kompanije. No istodobno je prilagođennovom vremenu te potrebama i ciljevima kompanije u narednom razdoblju.
„Novim vizualnim identitetom želimo povećati našu prepoznatljivost na tržištimaširom svijeta i istovremeno naglasiti Podravkino srce koje simbolizira naš načinrada i naš odnos prema potrošačima, zaposlenicima i zajednici. Na ovaj smonačin dobili moderno oblikovan vizualni izričaj koji, kroz Podravkino srce, jasnonaglašava povezanost s vrijednostima koje Podravka njeguje više od 75 godina.Vjerujem, stoga, da naš novi logotip ostaje prepoznatljiv sadašnjimpotrošačima, ali i dopadljiv onima koji će to tek postati. Osobito mi je drago dasu sve elemente novog logotipa, koji će stajati na poleđini svakog našegproizvoda, proizvoda hrvatske industrije, oblikovali hrvatski dizajneri i tipografikojima i ovim putem zahvaljujem na suradnji“, poručila je Martina Dalić,predsjednica Uprave Podravke dodavši da će naglašavanje Grupe Podravkau novom logotipu omogućiti jasniju korporativnu komunikaciju i jasnijerazlikovanje proizvodnih brendova i kompanije.„Bit će to, također, i platforma kroz koju ćemo moći snažno razvijati zajedničkukulturu i pripadnost Grupi Podravka brojnih trgovačkih i proizvodnih kompanijakoje Podravka posjeduje širom svijeta, kako u segmentu prehrane, tako i usegmentu farmaceutike“, zaključila je Dalić.
Gleda li se povijest Podravke, od samih početaka prepoznata je potreba da sevizualni identitet kompanije razvija i prilagođava, kako razvoju samogposlovanja, tako i vremenu te aktualnim trendovima. Vizualni identitet koji sekoristio zadnjih godina nametao je, s razvojem tržišta i novih kanalakomunikacije, sve više ograničenja. Zbog fiksnih oblika i omjera između okvira islova logotipa otežana je, ponekad i onemogućena, njegova adekvatnaaplikacija. Kako bi osigurala moderan, primjenjiv vizualni identitet, Podravka jeangažirala domaće stručnjake. Vizualni identitet izradila je hrvatska agencijasvjetskog ugleda Bruketa&Žinić&Grey, dok je tipografiju osmislio poznatisvjetski priznati stručnjak za izradu tipografije, Varaždinac Marko Hrastovec.
„Novi vizualni identitet temelji se na reviziji dosadašnjeg logotipa i otvaranjuprostora za nove poslovne iskorake kompanije. Novo rješenje prepoznatljivznak srca „oslobađa“ fiksirane središnje pozicije na kompliciranoj podlozi te ono postaje samostalni element s mogućnostima raznolikih primjena pri čemu jesamo srce diskretno korigirano. U pojedinim primjenama logotip je sadapojednostavljen i čini moderniju, čišću podlogu. Novo rješenje je fleksibilnije ipogodnije za različite primjene, posebice u komunikaciji. Promjena se možda inajviše vidi u nazivu tvrtke koji više nije pisan velikim slovima te je razvijenanova tipografija, Podravka sans, koja je također spoj modernog pisma i bogatete senzualne forme“, komentirao je Davor Bruketa, kreativni direktor isuvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Novi korporativni vizualni identitet Grupe Podravka uvodi se u primjenu odmahdok će se prvi proizvodi s novim proizvodnim logotipom na policama pojaviti udrugom kvartalu 2024. godine.
Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:
Ispovijesti oboljelih / Podmukla i nevidljiva bolest: Sve više žena obolijeva od lupusa 3
Emocionalno vezivanje je primarna potreba, javlja se još na samom rođenju, već prvim kontaktom sa majkom, a ostvaruje sv... 2
Biti samohrana majka je izazov koji traži mnogo strpljenja, izdržljivosti, odricanja i hrabrosti. 2