|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvjek želiš da odustaneš od nagrade?
Ringeraja.ba koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više!

Podravkin novi vizualni identitet

Podravka, 27.1.2024
Podravkin novi vizualni identitet za još jači iskorak na globalnom tržištu
Ključne riječi:

image
/11


 

Kako bi olakšala suvremenu komunikaciju i globalni tržišni nastup, Podravka je
uvela novi korporativni logotip Grupe Podravka koji će se, po prvi puta, odvojiti
od proizvodnog logotipa brenda Podravka.
Podravka je predstavila svoj novi vizualni identitet i, po prvi puta, odvojila
korporativni logotip Grupe Podravka od proizvodnog logotipa brenda Podravka.
Kao suvremena, multinacionalna kompanija, Grupa Podravka, u segmentu
prehrane i segmentu farmaceutike, posluje u 16 zemalja i svoje proizvode
prodaje na više od 60 tržišta.
Kako bi dodatno osnažila svoje prisustvo na globalnom tržištu te osigurala i
podržala ostvarivanje strateških ciljeva postavljenih poslovnom i strategijom
održivosti, Podravka je redizajnirala svoj vizualni identitet.
Osuvremenjivanje vizualnog identiteta Grupe Podravka omogućit će ostvarenje
ambicioznih poslovnih ciljeva. Oni uključuju čuvanje liderskih pozicija na
domaćem i tržištima regije, ali i jačanje te rast poslovanja na međunarodnim
tržištima: posebice u zemljama srednje i zapadne Europe, ali i na drugim
kontinentima. Također, bit će omogućena jednostavnija i učinkovitija
komunikacija s potrošačima i drugim dionicima.
Novi vizualni identitet, koji se temelji na elementu srca i crvenoj boji, u sebi je
sačuvao najvažnije i najdugovječnije elemente prethodnih verzija, čuvajući tako
dosadašnju prepoznatljivost i tradiciju kompanije. No istodobno je prilagođen
novom vremenu te potrebama i ciljevima kompanije u narednom razdoblju.
„Novim vizualnim identitetom želimo povećati našu prepoznatljivost na tržištima
širom svijeta i istovremeno naglasiti Podravkino srce koje simbolizira naš način
rada i naš odnos prema potrošačima, zaposlenicima i zajednici. Na ovaj smo
način dobili moderno oblikovan vizualni izričaj koji, kroz Podravkino srce, jasno
naglašava povezanost s vrijednostima koje Podravka njeguje više od 75 godina.
Vjerujem, stoga, da naš novi logotip ostaje prepoznatljiv sadašnjim
potrošačima, ali i dopadljiv onima koji će to tek postati. Osobito mi je drago da
su sve elemente novog logotipa, koji će stajati na poleđini svakog našeg
proizvoda, proizvoda hrvatske industrije, oblikovali hrvatski dizajneri i tipografi
kojima i ovim putem zahvaljujem na suradnji“, poručila je Martina Dalić,
predsjednica Uprave Podravke dodavši da će naglašavanje Grupe Podravka
u novom logotipu omogućiti jasniju korporativnu komunikaciju i jasnije
razlikovanje proizvodnih brendova i kompanije.
„Bit će to, također, i platforma kroz koju ćemo moći snažno razvijati zajedničku
kulturu i pripadnost Grupi Podravka brojnih trgovačkih i proizvodnih kompanija
koje Podravka posjeduje širom svijeta, kako u segmentu prehrane, tako i u
segmentu farmaceutike“, zaključila je Dalić.
Gleda li se povijest Podravke, od samih početaka prepoznata je potreba da se
vizualni identitet kompanije razvija i prilagođava, kako razvoju samog
poslovanja, tako i vremenu te aktualnim trendovima. Vizualni identitet koji se
koristio zadnjih godina nametao je, s razvojem tržišta i novih kanala
komunikacije, sve više ograničenja. Zbog fiksnih oblika i omjera između okvira i
slova logotipa otežana je, ponekad i onemogućena, njegova adekvatna
aplikacija. Kako bi osigurala moderan, primjenjiv vizualni identitet, Podravka je
angažirala domaće stručnjake. Vizualni identitet izradila je hrvatska agencija
svjetskog ugleda Bruketa&Žinić&Grey, dok je tipografiju osmislio poznati
svjetski priznati stručnjak za izradu tipografije, Varaždinac Marko Hrastovec.
„Novi vizualni identitet temelji se na reviziji dosadašnjeg logotipa i otvaranju
prostora za nove poslovne iskorake kompanije. Novo rješenje prepoznatljiv
znak srca „oslobađa“ fiksirane središnje pozicije na kompliciranoj podlozi te ono
postaje samostalni element s mogućnostima raznolikih primjena pri čemu je
samo srce diskretno korigirano. U pojedinim primjenama logotip je sada
pojednostavljen i čini moderniju, čišću podlogu. Novo rješenje je fleksibilnije i
pogodnije za različite primjene, posebice u komunikaciji. Promjena se možda i
najviše vidi u nazivu tvrtke koji više nije pisan velikim slovima te je razvijena
nova tipografija, Podravka sans, koja je također spoj modernog pisma i bogate
te senzualne forme“, komentirao je Davor Bruketa, kreativni direktor i
suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Novi korporativni vizualni identitet Grupe Podravka uvodi se u primjenu odmah
dok će se prvi proizvodi s novim proizvodnim logotipom na policama pojaviti u
drugom kvartalu 2024. godine.

Kako bi olakšala suvremenu komunikaciju i globalni tržišni nastup, Podravka jeuvela novi korporativni logotip Grupe Podravka koji će se, po prvi puta, odvojiti od proizvodnog logotipa brenda Podravka.


Podravka je predstavila svoj novi vizualni identitet i, po prvi puta, odvojilakorporativni logotip Grupe Podravka od proizvodnog logotipa brenda Podravka. Kao suvremena, multinacionalna kompanija, Grupa Podravka, u segmentu prehrane i segmentu farmaceutike, posluje u 16 zemalja i svoje proizvodeprodaje na više od 60 tržišta.


Kako bi dodatno osnažila svoje prisustvo na globalnom tržištu te osigurala ipodržala ostvarivanje strateških ciljeva postavljenih poslovnom i strategijomodrživosti, Podravka je redizajnirala svoj vizualni identitet.


Osuvremenjivanje vizualnog identiteta Grupe Podravka omogućit će ostvarenjeambicioznih poslovnih ciljeva. Oni uključuju čuvanje liderskih pozicija nadomaćem i tržištima regije, ali i jačanje te rast poslovanja na međunarodnimtržištima: posebice u zemljama srednje i zapadne Europe, ali i na drugimkontinentima. Također, bit će omogućena jednostavnija i učinkovitijakomunikacija s potrošačima i drugim dionicima.


Novi vizualni identitet, koji se temelji na elementu srca i crvenoj boji, u sebi jesačuvao najvažnije i najdugovječnije elemente prethodnih verzija, čuvajući takodosadašnju prepoznatljivost i tradiciju kompanije. No istodobno je prilagođennovom vremenu te potrebama i ciljevima kompanije u narednom razdoblju.

 

https://static1.ringaraja.net/uploads/SLO/uploads/ba7e3a088b791c9bfc0e46515de7c935.jpg

 


„Novim vizualnim identitetom želimo povećati našu prepoznatljivost na tržištimaširom svijeta i istovremeno naglasiti Podravkino srce koje simbolizira naš načinrada i naš odnos prema potrošačima, zaposlenicima i zajednici. Na ovaj smonačin dobili moderno oblikovan vizualni izričaj koji, kroz Podravkino srce, jasnonaglašava povezanost s vrijednostima koje Podravka njeguje više od 75 godina.Vjerujem, stoga, da naš novi logotip ostaje prepoznatljiv sadašnjimpotrošačima, ali i dopadljiv onima koji će to tek postati. Osobito mi je drago dasu sve elemente novog logotipa, koji će stajati na poleđini svakog našegproizvoda, proizvoda hrvatske industrije, oblikovali hrvatski dizajneri i tipografikojima i ovim putem zahvaljujem na suradnji“, poručila je Martina Dalić,predsjednica Uprave Podravke dodavši da će naglašavanje Grupe Podravkau novom logotipu omogućiti jasniju korporativnu komunikaciju i jasnijerazlikovanje proizvodnih brendova i kompanije.„Bit će to, također, i platforma kroz koju ćemo moći snažno razvijati zajedničkukulturu i pripadnost Grupi Podravka brojnih trgovačkih i proizvodnih kompanijakoje Podravka posjeduje širom svijeta, kako u segmentu prehrane, tako i usegmentu farmaceutike“, zaključila je Dalić.


Gleda li se povijest Podravke, od samih početaka prepoznata je potreba da sevizualni identitet kompanije razvija i prilagođava, kako razvoju samogposlovanja, tako i vremenu te aktualnim trendovima. Vizualni identitet koji sekoristio zadnjih godina nametao je, s razvojem tržišta i novih kanalakomunikacije, sve više ograničenja. Zbog fiksnih oblika i omjera između okvira islova logotipa otežana je, ponekad i onemogućena, njegova adekvatnaaplikacija. Kako bi osigurala moderan, primjenjiv vizualni identitet, Podravka jeangažirala domaće stručnjake. Vizualni identitet izradila je hrvatska agencijasvjetskog ugleda Bruketa&Žinić&Grey, dok je tipografiju osmislio poznatisvjetski priznati stručnjak za izradu tipografije, Varaždinac Marko Hrastovec.


„Novi vizualni identitet temelji se na reviziji dosadašnjeg logotipa i otvaranjuprostora za nove poslovne iskorake kompanije. Novo rješenje prepoznatljivznak srca „oslobađa“ fiksirane središnje pozicije na kompliciranoj podlozi te ono postaje samostalni element s mogućnostima raznolikih primjena pri čemu jesamo srce diskretno korigirano. U pojedinim primjenama logotip je sadapojednostavljen i čini moderniju, čišću podlogu. Novo rješenje je fleksibilnije ipogodnije za različite primjene, posebice u komunikaciji. Promjena se možda inajviše vidi u nazivu tvrtke koji više nije pisan velikim slovima te je razvijenanova tipografija, Podravka sans, koja je također spoj modernog pisma i bogatete senzualne forme“, komentirao je Davor Bruketa, kreativni direktor isuvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey.

 

https://static1.ringaraja.net/uploads/SLO/uploads/4b88e86c9db2046f78b2adf52d1a9f97.jpg


Novi korporativni vizualni identitet Grupe Podravka uvodi se u primjenu odmahdok će se prvi proizvodi s novim proizvodnim logotipom na policama pojaviti udrugom kvartalu 2024. godine.

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Komunikacija u obitelji
Premda savršene obitelji ne postoje, skladnost nije nedostižni ideal.
3
Podmukla i nevidljiva bolest: LUPUS
Ispovijesti oboljelih / Podmukla i nevidljiva bolest: Sve više žena obolijeva od lupusa
3
Emocionalno vezivanje u djetinjstvu
Emocionalno vezivanje je primarna potreba, javlja se još na samom rođenju, već prvim kontaktom sa majkom, a ostvaruje sv...
2
Majčinstvo bez partnera!
Biti samohrana majka je izazov koji traži mnogo strpljenja, izdržljivosti, odricanja i hrabrosti.
2






Anketa

Raspoloženje u trudnoći.
пеперутка16

Da li ste tokom trudnoće imali nagle promene raspoloženja?

Oznake

Prijava
Ime i Prezime
*
Adresa
*
Poštanski broj Grad
*
Broj telefona
*
E-mail adresa
*
Veličina pelena koje dijete nosi
*
Starost vašeg djeteta/vaše djece
*
Ovim potvrdjujem da ču nakon koristenja pelena ostaviti svoj komentar I misljenje o novim Pampers pelenama u okviru Ringeraja stranice. *