|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvjek želiš da odustaneš od nagrade?
Ringeraja.ba koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više!

Sedmica podizanja svijesti o disleksiji u BiH

Uredništvo Ringeraja.ba, 4.10.2016
Pokretanje medijske kampanje i obilježavanje Sedmice podizanja svijesti o disleksiji važan je korak u strategiji poboljšanja položaja osoba sa poteškoćama u učenju.

image
/11


 

Zašto je važno obilježavanje Sedmice podizanja svijesti o disleksiji ?

Disleksija, disgrafija i diskalkulija kao poteškoće u učenju  nisu dovoljno prepoznate u BH društvu, te je praktično poznavanje i poštivanje prava osoba sa disleksijom i ostalim poteškoćama u učenju  na veoma niskom nivou. Pokretanje medijske kampanje i obilježavanje Sedmice podizanja svijesti o disleksiji važan je korak u strategiji poboljšanja položaja osoba sa poteškoćama u učenju.

Udruženje za podršku osobama sa disleksijom „Vjetar“ iz Sarajeva u periodu od 03. do 07. oktobra 2016. godine po prvi put u Bosni i Hercegovini nizom aktivnosti obilježava Sedmicu podizanja svijesti o disleksiji kao i 06. oktobar – međunarodni dan osoba sa disleksijom. Partneri u realizaciji Sedmice su : Ministarstvo obrazovanja Kantona Sarajevo,  marketinška agencija McCann, fondacija Kriterion, štamparija Greenprint, izdavačka kuća Buybook.

Ciljevi medijske kampanje?

Kampanja primarno ima za cilj upoznavanje šire društvene zajednice sa postojanjem problema, te se različitim aktivnostima želi ukazati na manjak svijesti o disleksiji i drugim poteškoćama u učenju u javnom diskursu i nezastupljenosti ove teme u široj društvenoj zajednici, a sve sa težnjom  poboljšanja položaja osoba sa poteškoćama u učenju. 

U toku Sedmice podizanja svijesti o disleksiji biće realizovane sljedeće aktivnosti: Izložba diktata djece sa disleksijom, predavanje prof.dr Mirele Duranović  na temu: “Disleksija-kako prepoznati i pružiti podršku, snimanje emisije na temu ” Disleksija nije bolest, disleksija je različitost”, niz telezivijskih gostovanja i konferencija za štampu.

Medijskom kampanjom i aktivnostima Sedmice podizanja svijesti želimo da ukažemo na  trenutnu situaciju, da skrenemo pažnju društva na teškoće sa kojima se susreću osobe sa disleksijom, kao i da otvorimo prostor za diskusiju o mogućim strategijama za promjenu položaja osoba sa poteškoćama u učenju. Želimo pokazati i drugu stranu disleksije – talenat, odnosno da pomjerimo fokus sa onoga šta neka osoba ne može na to šta ta osoba može i u čemu je dobra.

Zašto je važna medijska  kampanja i obilježavanje Sedmice podizanja svijesti o disleksiji?

Podizanjem svijesti, razbijanjem predrasuda i širenjem znanja, kako na institucionalnom nivou, tako i u široj društvenoj zajednici, možemo i trebamo svi zajedno biti podrška djeci, mladima i odraslim osobama sa disleksijom i drugim poteškoćama u učenju da dostignu svoj puni potencijal u obrazovanju  i ličnom rastu i razvoju.

Kampanja i obilježavanje Sedmice podizanja svijesti  su važni, jer imaju za cilj kako skretanje pažnje šire javnosti na probleme osoba sa disleksijom i drugim poteškoćama u učenju, tako i osnaživanje djece, mladih i svih osoba sa disleksijom i drugim poteškoćama u učenju koje se svakodnevno susreću sa diskriminacijom, te neadekvatnim tretmanom od strane  šireg društva.

Ova kampanja je prvenstveno namjenjena djeci, mladima, njihovim vršnjacima i  odraslima sa disleksijom, te roditeljima i starateljima djece s disleksijom, nastavnom kadru, stručnjacima za disleksiju, nadležnim institucijama za obrazovanje u BiH,  te široj javnosti.

Udruženje za podršku osobama sa disleksijom “ Vjetar” ovim putem se  želi zahvaliti svim organizacijama i osobama koje su dale veliki doprinos  obilježavanju Semice podizanja svijesti o disleksiji: UG “Pogon, Sarajevo Navigator, prof.dr Mirela Duranović, mr.sci Nihada Čolić, novinarka Kristina Ljevak, defektolog Edinalda Jakubović, fotograf Jasmin Fazlagić, fotograf Kemal Softić, Lejla Kovačević, Adnan Karadži, Vesna Vlašić, Abdulamir Albaldawi, svim medijima i kompanijama koji su uzeli učešće u ovoj kampanji, kao i svim našim prijateljima i prijateljicama.

Izvor:disleksija.ba

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Avanture maloga JU-JU
Pjevajmo s našom dječicom!
4
Namještanje dječje sobe
Svi roditelju dođu u period kada djetetu krevetić postane premalen i igračke sve zahtjevnije. Došlo je vrijeme da djetet...
3
Djeca koja imaju tantrume biće bogatija i ...
Ako se dijete bori svim silama protiv tebe, ima tantrume i prkosi autoritetu - vjerojatnije će biti uspješnije u karijer...
3
Dijete ne zna gdje je mama, a zna gdje je ...
“Viđam bebe mlađe od godinu dana koje su izložene ekranima deset ili više sati dnevno, što je ceo njihov svesni deo živo...
3






Anketa

Šta da saznate...
пеперутка16

..da nosite trojke, šta bi uradili?

Oznake

Prijava
Ime i Prezime
*
Adresa
*
Poštanski broj Grad
*
Broj telefona
*
E-mail adresa
*
Veličina pelena koje dijete nosi
*
Starost vašeg djeteta/vaše djece
*
Ovim potvrdjujem da ču nakon koristenja pelena ostaviti svoj komentar I misljenje o novim Pampers pelenama u okviru Ringeraja stranice. *