|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvjek želiš da odustaneš od nagrade?
Ringeraja.ba koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više!

Inteligencija, kreativnost i zdrave emocije

Uredništvo Ringeraja.ba, 11.3.2012
Kako razvijati inteligenciju, kreativnost i zdrave emocije vašeg djeteta!?

image
/11


Stimuliranje najmlađeg uma  je u današnjem vremenu izuzetno težak, sveobuhvatan proces, kojeg svaki roditelj na svoj način ispunjava. U knjizi M. Diamond i J. Hopson: Čarobno drveće uma,

ZA  TROGODIŠNJAKE preporučuje se da odrasli dopuste:

-       igranje nasamo i s prijateljima,

-       istraživanje u kući i vani s aktivnim trčanjem, bacanjem i hvatanjem lopte,manuelne aktivnosti s kompletima, puzzlama i likovnim materijalom,

-       pokusi s kockama, vodom, pijeskom, mjehurićima...,

-       jezične i glazbene vještine putem razgovora, rima, priča, muzike.

ZA ČETVEROGODIŠNJAKE:

-       izlasci u zoo vrtove, lutkarske predstave, 

-       edukativni kutovi u sobama, 

-       razvoj jezičnih, muzičkih i likovnih vještina putem slušanja i gledanja priča i pjesmica, igranjem uloga...

-       različiti hobiji, sportske igre...

ZA PETOGODIŠNJAKE

-       vrijeme za igru, sagorijevanje energije i vježbanje motoričkih vještina

-       sistematsko učenje određenih tema, predmeta, prirodnih pojava koje su zanimljive pojedinoj djeci (npr. more, šuma, jezero…)

-       razvoj predčitalačkih vještina, vještina služenja olovkom

-       upoznavanje sa prirodnim znanostima, društvenim predmetima, likovnom umjetnosti, glazbom

-       vođene aktivnosti i igre

 

Izvor: http://www.dayline.info/

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Dijete priča samo sa sobom, da li treba br...
Ako vaše dijete priča samo sa sobom trebate znati da nije riječ o psihološkom poremećaju ili nekom drugom problemu, napr...
4
Ako plačem, dobit ću što god poželim!
Djeca često iskorištavaju plač i tugu kako bi postigla ono što žele, a kasnije isti obrazac primjenjuju i u zreloj dobi,...
3
Zašto djeca govore „6-7“ i šta to znači?
Analiziramo šta je tačno šest-sedam, zašto vaše djete ne može da prestane da ga izgovara i da li bi trebalo da brinete a...
3
Mlađima od 16 godina zabranjene društvene ...
U Australiji je danas počela primjena zabrane društvenih mreža za djecu mlađu od 16 godina, a premijer Antoni Albaneze i...
3






Anketa

hrana
between

U kojem mjesecu poceti uvoditi bebi cvrstu hranu?

4.mjesec (28%)

5.mjesec (22%)

6.mjesec (50%)


Broj svih glasova: 100

Hvala na glasovima. Glasovala/glasovao si već na svim aktualnim anketama. Možeš napraviti svoju anketu!

Oznake

Prijava
Ime i Prezime
*
Adresa
*
Poštanski broj Grad
*
Broj telefona
*
E-mail adresa
*
Veličina pelena koje dijete nosi
*
Starost vašeg djeteta/vaše djece
*
Ovim potvrdjujem da ču nakon koristenja pelena ostaviti svoj komentar I misljenje o novim Pampers pelenama u okviru Ringeraja stranice. *