moje zlato
Autor: Jasnalajla
Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”
Uredništvo Ringeraja.ba, 27.10.2017SOS Dječija sela u Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Srbiji i Rumuniji, uz značajnu finansijsku podršku kompanije Johnson&Johnson provode aktivnosti edukacije profesionalaca koji su u direktnom radu sa djecom od strane pedijatara i ginekologa, te edukaciju roditelja kroz direktni rad na unapređenju zdravlja i higijene, kao i preglede za porodice koje nisu u mogućnosti ostvariti svoja prava kroz primarnu zdravstvenu zaštitu.
Uz edukativne aktivnosti i direktni rad profesionalaca sa djecom, mladima i porodicama, Johnson&Johnson je osigurao sistematske preglede za SOS mame i uposlenike organizacije koji su u direktnom radu sa djecom, kao i značajne količine proizvoda za njegu djece. Prepoznavši značaj ovog projekta i njegovu društvenu korist značajnu podršku pružila je i kompanija dm drogerie markt BiH. Uključivši se u okviru svojih kapaciteta i mogućnosti kompanija dm je dala dodatni impuls projektu kako bi se njegov uticaj proširio i povećao.
"Inicijativa "Zdravlje je za svakog" je duboko ukorijenjena u uvjerenja i praksu kompanije Johnson&Johnson, uz istinski osjećaj odgovornosti za zajednice u kojima živimo i djelujemo, te uz kontinuiranu podršku unapređenju edukacije o zdravlju, kao i samog zdravlja. Vjerujemo da je beskrajno važno dijeliti naša znanja i podršku sa onima koji je u zajednici najviše trebaju. Upravo zbog toga, SOS Dječija sela su najbolji ambasadori i partneri programa "Zdravlje je za svakog". Pružajući najkvalitetniju brigu i podršku djeci bez roditeljskog staranja i porodicama u riziku odvajanja djece, za nekoliko mjeseci smo uspjeli o zdravlju educirati 2.178 korisnika. Na edukaciju 47 profesionalaca je utrošeno 180 sati, a predavači su bili renomirani pedijatri, ginekolozi i neonatolozi iz Sarajeva, Mostara, Tuzle i Goražda. Kroz direktan rad ljekara smo obuhvatili 111 korisnika", istakao je Darko Vaselić iz kompanije Johnson&Johnson BiH.
"Strateški partneri koji prepoznaju značaj dugoročne podrške kako djeci, tako i porodicama u riziku odvajanja djece su za našu organizaciju dragocjeni. Johnson&Johnson uz podršku na području zdravlja, higijene i mentalnog zdravlja za direktne korisnike usluga SOS Dječijih sela BiH, ulaže u jačanje kapaciteta naših profesionalaca. SOS mame, pedagozi, psiholozi, socijalni radnici su prošli kroz niz "treninga za trenere" kako bi na najbolji način odgovorili na potrebe djece i porodica u potrebi. U dvije godine ćemo uložiti 14.500 sati direktnog rada sa korisnicima na temu zdravlja, prevencije, zdrave prehrane i životnih navika, higijene i mentalnog zdravlja. Ljekari specijalisti će korisnicima koji ne mogu ostvariti svoja prava biti na usluzi 200 sati tokom ove godine. Zahvaljujući kompaniji Johnson&Johnson tokom 2017. i 2018. godine smo osigurali neophodnu podršku u segmentu zdravstvenih usluga. Siguran sam da će ovo partnerstvo koje se zasniva na razumijevanju potreba lokalne zajednice i korisnika, trajati još mnogo godina", rekao je Amir Omanović, nacionalni direktor SOS Dječijh sela BiH.
"Zdravlje je za svakog" treba obuhvatiti 11.730 korisnika iz SOS Programa jačanja porodica i SOS Dječijih sela u svih 5 zemalja, tokom 2017. i 2018. godine, od čega je preko 4.300 korisnika iz Bosne i Hercegovine. Uz navedene programe organizacije SOS Dječijih sela BiH u implementaciju aktivnosti su uključeni i SOS Centri za rani rast i razvoj, Program za mlade – YES Centar te vrtići.
Implementacija se odvija na lokacijama: Sarajevo, Goražde, Gračanica, Tuzla, Srebrenica, Maglaj i Mostar. SOS Dječija sela BiH su u edukaciju profesionalaca uključila i partnerske organizacije, nastojeći omogućiti da što veći broj porodica iz ranjivih kategorija dobije podršku i neophodna znanja za brigu o zdravlju djece.
Realizacija pomenutih aktivnosti ne bi bila moguća bez podrške neprofitne organizacije Johnson & Johnson Corporate Citizenship Trust koja je osigurala potrebna sredstva za implementaciju projekta "Zdravlje je za svakog".
Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:
“Probudite kuhara u sebi”, slogan je uz koji je predstavljen novi GastroLab uređaj brenda AENO. Nazvan je ultimativna ga... 26
Živimo u vremenu kada mnoga djeca ne čitaju knjige kao što su nekad djeca čitala. 4
Korisnici ChatGPT-ja širom svijeta trenutno ne mogu da pristupe ovom popularnom servisu vještačke inteligencije. 3
Emocionalno vezivanje je primarna potreba, javlja se još na samom rođenju, već prvim kontaktom sa majkom, a ostvaruje sv... 2