Hanady RR
|
IZVORNA PORUKA: neki IZVORNA PORUKA: neki Nejma jos nistaaaaaaaaaaa evo dva oflasa koja bi ti odgovaral po stručnoj spermi i stručnosti, pokušaj nemaš šta da izgubiš...nadam se biću ti SRETNA Sekretar/ica, Sarajevo Opis radnog mjesta Jonuz Company d.o.o. Sarajevo Društvo za proizvodju, trgovinu i usluge Blazujski drum bb 71210 Ilidza tel:033 621 708 e-mail: jonuz.company@gmail.com K o n k u r s Za prijem u radni odnos 1. Diplomirani ekonomista 1 izvrsilac, radno iskustvo 5 god na poslovima vodjenja kompanije 2. Ekonomista za vodjene poslova 1 izvrsilac, radno iskustvo 3 god gradjevinske stolarije 2. Sekretar/ica 1 izvrsilac, radno iskustvo 3 god, poznavanje engleskog jezika 3. Masinski inzinjer 1 izvrsilac, radno iskustvo 5 god 4. Elektroinzinjer 1 izvrsilac, radno iskustvo 5 god 5. Gradjevinski inzinjer - za vodjenje gradilista 1 izvrsilac, radno iskustvo 5 godine 6. Gradjevinski tehnicar za vodjenje gradilista 1 izvrsilac, radno iskustvo 3 godine 7. Gadjevinski radnik - Tesar 10 izvrsioca, radno iskustvo 3 godine 8. Gadjevinski radnik - Armirac 5 izvrsioca, radno iskustvo 3 godine 9. Gradjevinski radnik - Bravar -Varioc 2 izvrsioca, radno iskustvo 5 god 10. Gradjevinski radnik - Vodoinstalater 1 izvrsilac, radno iskustvo 5 god 11. Gadjevinski radnik- Keramicar 5 izvrsilaca, radno iskustvo 5 god, iskustvo na postavljanju bazenske keramike Svi kandidati moraju ispunjavati uslove navedene u konkursu. Prijave uz kracu biografiju i dokaze o ispunjavanju uslova slati na adresu firme ili putem E-maila. Nepotpune prijave nece se uzimati u razmatranje. Dostavljene prijave se ne vraćaju Grad Sarajevo Država Bosna i Hercegovina Broj radnih mjesta 1 Datum objave 08. Feb 2010. Oglas traje do 08. Mar 2010. Ukratko o nama Upišite dodatne informacije o firmi kako bi se detaljnije prezentirali. Poslovni asistent, Sarajevo Opis radnog mjesta Objavljujemo konkurs za radnu poziciju POSLOVNI ASISTENT (jedan izvršilac sa sjedištem u Sarajevu, Blažuj) OPIS RADNOG MJESTA: primanje telefonskih poziva, preusmjeravanje istih, preuzimanje poruka, odgovaranje i slanje e-maila i sl.;profesionalno i uljudno primanje i usmjeravanje klijenata;organizacija i koordinacija kontakata sa poslovnim partnerima i vanjskim institucijama;primanje, sortiranje i prosljeđivanje pošte, uključujući i upotrebu raspoložive telekomunikacijske opreme (fax, skener, e-mail), kao i redovno slanje pošte (tri puta ili više puta sedmično);izvršavanje svih zadataka kancelarijskog poslovanja, kao što su: korespondencija, koordinacija termina, planiranje putovanja, rezervisanje karata, poslovi oko pribavljanja viza, rezervisanje hotelskih soba za uposlene i za goste, izrada dokumentacije za prezentaciju, prevođenje poslovne i druge dokumentacije, kopiranje, ovjeravanje dokumentacije i sl.;vođenje različitih baza podataka, kao što su kadrovska evidencija, evidencija prisutnosti na poslu, statistika i unos podatka u kadrovski informacijski sistem, izvođenje potrebnih postupaka prilikom izbora kadrova, zapošljavanja i prestanka radnog odnosa, prikupljanje i ispravno arhiviranje kadrovske dokumentacije;vođenje baze podataka o godišnjim odmorima, priprema rješenja i evidencija korištenja po uposlenima;vođenje blagajne preduzeća, podizanje gotovine sa bankovnog računa i isplata blagajničkih naloga;priprema putnih naloga; briga za vozni park preduzeća (registracija, osiguranje, tehnički pregledi, licence i sl.), korespondencija sa osiguravajućim kućama za naplatu šteta, evidencija pređenih kilometara i potrošnje goriva i sl.;provjera ispravnosti putnih naloga i obračunatih troškova predatih na pravdanje u blagajnu;vođenje knjige ulaznih i knjige izlaznih računa, kao i provjera ispravnosti primljenih računa;priprema i izvršavanje naloga za plaćanje;briga za odgovarajuće zalihe kancelarijskog materijala, održavanje adekvatne zalihe ostalih vrsta proizvoda, koji se koriste u prostorijama preduzeća (voda, kafa, sokovi, pribor i salvete, uslužna pakiranja, slana i slatka peciva za zabavu itd.) i briga za automate, koji se nalaze u prostorijama preduzeća (kafomat, automat za vodu i piće itd.);slanje zahtjeva i prikupljanje ponuda od dobavljača za različite vrste usluga i roba (kao npr. usluge čišćenja, obezbjeđenja, nabavku kancelarijskog i drugog materijala, nabavku sredstava preduzeća itd.)organizacija i aktivno sudjelovanje u pripremi različitih događaja, kao što su godišnja večera, takmičenje operatera i drugi promotivni događaji, treninzi i interne obuke, sistematski i periodični zdravstveni pregledi uposlenika i sl.;sudjelovanje u aktivnostima iz područja sigurnosti i zaštite na radu, protivpožarne zaštite, kao i zdravstvene zaštite;izvršavanje ostalih poslova prema nadležnosti i zadataka po uputama nadređenog. Grad Sarajevo Država Bosna i Hercegovina Broj radnih mjesta 1 Vrsta zaposlenja Rad na određeno vrijeme Radno vrijeme Puno radno vrijeme Stručna sprema srednja škola Radno iskustvo godina dana Poznavanje stranih jezika engleski Dodatne kvalifikacije KVALIFIKACIJE / USLOVI: SSS/VŠS društvenog smjeraradno iskustvo na sličnim poslovima administriranja poželjno radno iskustvo u knjigovodstvuaktivno znanje rada na računaru (Windows, MS Word, MS Excel, Internet, baze podataka aktivno znanje engleskog jezika ZAHTJEVANE SPOSOBNOSTI: samostalnost u organizovanju poslovamarljivost, tačnost, preciznost, disciplina, fleksibilnost, samoorganiziranost, samoinicijativnost, kreativnostusmjerenost na rad sa kupcima, sposobnost komunikacije i taktičnost u nastupusposobnost rada u timu sposobnost pismenog i usmenog izražavanja (priprema pisama, prezentacija)poslovni bonton, profesionalni nastup i uljudnost Tekst napomene NUDIMO: ugovor o radu na određeno vrijeme od 14 mjeseci do povratka uposlenice sa porodiljskog odsustvadobro plaćen posaoprofesionalno usavršavanje kroz treninge i obuke Uz prijavu dostaviti minimalno sljedeće: CV/biografiju sa detaljnim opisom obavljanih poslova kopiju diplome/svjedočanstva dokaz o radnom iskustvu kopiju lične karte Teknoxgroup BH doo Kamenolom 10 71210 Sarajevo Bosna i Hercegovina sa naznakom: “konkurs za poslovnog asistenta” ili putem e-maila: emina.softic@teknoxgroup.com Kontakt osoba Emina Softić Datum objave 01. Feb 2010. Oglas traje do 03. Mar 2010.
_____________________________
''Evo, silazi sumrak, i svijet postaje hladniji. Ti si moj način toplog. Obući ću te na sebe da se, ovako pokipjelo, ne prehladim od studeni svog straha i samoće.'' H- 25.6.2006 F-12.2.2009
|