|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvjek želiš da odustaneš od nagrade?
Ringeraja.ba koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više!

Glasaj i ostavi komentar

Pelene.
пеперутка16

Kada ste počeli da odbijate svoju bebu?

Manje od 1 godine.
1-2 godine.
2-3 godine.
3-4 godine.
4-5 godine.


Komentari:
Za sada još nema komentara!
Komentiraj!



Rezultati ankete

mastektomija (odstranjivanje dojki)
aazra

Da li biste bili spremni odstraniti dojku-e kako biste eliminisali mogucnost oboljenja od raka?

da (43%)

ne (33%)

mozda (24%)


Broj svih glasova: 259
Komentari:

aazra, 14.5.2013
Otvorila sam ovu anketu, naravno pod dojmom ove Andjelinine odluke...


djoisa, 14.5.2013
ja sumnjam u ovu "vijest"..svakako ne bih uradila isto sto i ona..


Lady26, 14.5.2013
Ne bih preventivno.... Mislim da je pretjerana ova njena odluka...


aazra, 14.5.2013
S jedne strane spada u tu rizicnu grupu..ali opet mislim da preventiva mogu biti i ucestali pregledi, zdrava ishrana..bar ona za to ima mogucnosti.


Amani12, 14.5.2013
Kada bih imala 87% rizika da obolim od karcinoma dojki,kao sto je imala Andjelina,bih ,naravno.


djoisa, 14.5.2013
mene bas zanima kako su joj izracunali te procente?


jasmin, 14.5.2013
Meni je to isto kao i rečenica razmišljam da se ubijem zato što me svakako čeka smrt.


anoniman, 14.5.2013
Ne znam...stepen rizika jest velik...ali ona sutra može oboljeti od recimo raka bubrega ili nečeg deset_og i šta onda? I otkud joj uopće taj podatak o stepenu rizika?


aazra, 14.5.2013
A sta sa ljudima koji imaju visok rizik od dobivanja mozdanog udara, npr? I nacin na koji je to medijski podijelila mi lici na dobro osmisljenu medijsku - marketinsku kampanju.


bebaa, 14.5.2013
ne bih to uradila jer kakav sam peh strefio bi me na nekom drugom mjestu...


Galicia, 15.5.2013
Ja znam par osoba koje su odstranile dojke zbog preventive. Znam dosta vise zena koje su uradile histerektomiju iz istog razloga. I sama bih se podpisala da isto uradim, ako mi je toliki rizik. Kad bih danas saznala da imam rak dojke, bez imalo razmisljanja pristala bih da mi iste odstrane i ugrade silikone.


aazra, 15.5.2013
Gali, ja vjerujem da ti gledas na to drugacije, sa stanovista medicine...ipak, mene niko ne moze ubjediti da tu ima i propagande, vezano za ovu zadnju rijec koju si navela. I koja je to garancija da nece oboljeti od neceg drugog, npr?


aazra, 15.5.2013
I ja bih odstranila da imam rak naravno, ali ovdje se radi o vjerovatnoci da rak dobijes s posebnim naglaskom kako se ta vjerovatnoca izracunava...ima neka matematicka formula, ili...?


Galicia, 15.5.2013
Moj amidza kad je obilio bio od raka debelog crijeva, Dr je rekao njegovoj kcerki koja je tad imala 24 godine, da joj je sansa da dobije isti oko 50%. Debelo crijevo je jedno, a dojke su drugo. Dal ima propagande, ne vjerujem, jer kao sto sam rekla prije, postoje zene koje su ovo radile jos odavno, nije to nista novo.


hanabanana, 15.5.2013
Postoji gen aazra, BRCA1, uz porodicnu genezu daje dobre tacne rezultate. U mojoj porodicnoj genezi postoji rizik mozdanog udara, I sta da se radi? Ja ne jedem suho meso, masno, ne pijem.....pazim na kilazu...jedem povrce, ne solim.....trudim se dakle.


salmy, 15.5.2013
Ma neznam vala iskreno...sad citam da doticna hoce i jajnike da odstrani...Boze sacuvaj svasta...pa misha mu od necega se mora umrIjetI... Niko nezna sta nas ceka...samo onaj gore....prema tome Andjice draga i mila svakako ces tri metra "ledo" odstranila ih ili ne...od necega moras...a kad? to opet ON zna...niko vise


Galicia, 15.5.2013
Ako mozes da si povecas i produzis sansu zivljenja, sto da ne.


minja_, 15.5.2013
da znam da imam brca1 mutaciju - da imam 87% sansi da dobijem rak dojki, i to zbog tezine mutacije da cu ga dobiti 20 godina ranije nego sto je prosjek, i da ce zbog toga biti rezistentan na uobicajene linije terapije, a upitnog ishoda na agresivniju hemoterapiju, odstranila bih obje dojke a i jajnike. Ne znam ko ne bi sebi htio povecati vjerovatnocu da ce bar u svojim trideset_im i cetrdeset_im biti prisutan u zivotima svoje djece.


minja_, 15.5.2013
meni je marketing kada zbog medija izaberete opciju zbog koje ce farmaceutska firma zaraditi na vasem lijecenju pola miliona maraka, a ne sto ce Karabeg na dva silikona zaraditi 6 hiljada KM.


salmy, 15.5.2013
Minja kako 6 hiljada?..ja sam cula da je 3 milje obje...u velikoj sam dilemi...biti ili ne...


minja_, 15.5.2013
meni je baš tužno što se ova mutacija prenosi dominantno, znaci, 100% na svako dijete koje rodite.


minja_, 15.5.2013
3 milje mu na kafu onda:D


Galicia, 15.5.2013
Potpis minja ko godina.


salmy, 15.5.2013
u jbt skupu kafu pije....


minja_, 15.5.2013
3 milje mu na kafu onda:D


minja_, 15.5.2013
ode post dvaput:D


vila_7, 15.5.2013
potpis na minjin post uz pitanje kako mislis penosi se 100 posto? Neko ko ima rak dojke, 100 poso prenosi na curicu gen za taj rak?


minja_, 15.5.2013
Uh sta napisah i provalih, moram se ispraviti - ako majka ima BRCA1 mutaciju, 50% su sanse da ce ga prenijeti i na musko i na zensko dijete, sto ne znaci da ce ijedno od njih troje oboliti od raka u svom zivotu. zene imaju 113% sanse da nece dobiti rak dojke, muskarci, dalkeo veci da nece dobiti rak prostate ili pankreasa.


minja_, 15.5.2013
vela havle, sta mi je veceras - zene imaju 13% sanse da nece dobiti rak dojke. ako imaju mutaciju oba gena, procenti da ce dobiti rak se uvecavaju i preko 90%.


minja_, 15.5.2013
ovi procenti su dobiveni iz ishoda stvarnih zivota muskraca i zena kojima je utvrdjena ova mutacija.


Lejla Ka, 16.5.2013
Ne dao nam Bog razmišljati i odlučivati. Ko god da je, ona sigurno nije otvorila kovertu, vidjela nalaze i prognoze i otišla doktoru i rekla "reži". No taj dio mediji ne iznose, razmišljanje i vaganje, odluke za DA pa predomišljanje. Pretresanje mogućnosti, opcija, uticaja na ljude kojima si važan ... Svi mi polazimo sa različitih pozicija, misli nam teku različitim tokovima, različiti su nam prioriteti. Da li bih? U ovom trenutku, uz dobru ljekarsku podršku i konsultacije i svašta još nešto, što je vjerovatno i Angy prošla, uz (samo) dvoje djece uzrasta ispod 10 godina, najvjerovatnije.


Lejla Ka, 16.5.2013
P.S. Naravno da ću od nečeg umrijeti. Ali ako bi to bio jedini argument protiv odluke da se odstrani nešto kao preventiva onda bi svaki vid liječenja, zdravog življenja, vakcinacije, brige o sebi izgubio smisao.


veeseelaa, 16.5.2013
ne


aazra, 16.5.2013
Veeseelaa, legendo...jedna rijec sve govori, heheh. Lejla Ka, mi ne znamo nista o Angineom zivotu, meni je ona kako bih rekla, ne znam necu da kazem nesto sto ce se krivo shvatiti, ali ja ne mogu staviti ruku u vatru da bi svaka zena koja spada u rizicnu grupu radije ostavila alkohol ili nesto drugo nego odstranila organ. Dakle, ne znam niti me zanima da li je isprobala sve druge nacine prevencije...Ja u svakom slucaju bih, zato sam i postavila anketu, volim svoje grudi velicine 75c i ne bi ih se odrekla, svakom njegovo, heheh.


jasmin, 16.5.2013
Liječenje je OBAVEZA kad se desi bolest,ok paziti na prehranu i voditi zdrav način života,biti duhovno smiren,i to je OBAVEZA...ali odstraniti nešto samo zato što postoji šansa da oboliš je no comment. Postoji šansa da me spuca auto čim izađem na ulicu,ali izlazim. Uostalom,rak se može pobijediti i bez reckanja,hemoterapija i sl. Ali svakome svačije.


škorpija, 16.5.2013
Da naravno, to je prevencija, žena ima troje biološke djece i troje usvojene, bitnije je da im bude živa i zdrava majka nego da ima žljezdano tkivo u dojkama


koka i po, 16.5.2013
ono sto te obislo nije te moglo ni snaci,a ono sto te snaslo nije te moglo obici.


Galicia, 16.5.2013
jasmin, kako se moze rak izlijeciti bez reckanja i hemoterapije? Ako vec imas recept daj onda podijeli i sa nama.


aazra, 17.5.2013
Gali, ovdje se slazem s jasmin, heheh. Jedno je kad se vec ima bolest, a drugo je samo relativna sansa da se dobije oboljenje, to su dvije jako razlicite stvari, ni ja ne bih razmisljala da npr. imam rak, ali preventivno odstranjivati organe mi je uzasno...Hanabanana je spomenula da mozda spada u rizicnu grupu za mozdana oboljenja, moguce da i ja spadam, i sta bi po tome trebala ciniti? U vecini slucajeva pomaze ne konzumiranje alkohola i cigareta, ali ne vjerujem iskreno da bi svi bili spremni na tu vrstu preventive...za Angie se ne brinem, sigurno ce ugraditi najbolje silikone, ali mi smeta ova propaganda, kao da zeli uticati na zene, nadam se da nece doci do masovnog odstranjivanja grudi i jajnika...


jasmin, 17.5.2013
Moja sveki je imala na obje dojke,morala je na reckanje,ali nije,uzimala je puno čurekotovog ulja,meda,nekih trava,čajeva i punoooo je učila dove. Znači ženi su grudi izgledale haos,ali se sve očistilo.


Galicia, 17.5.2013
Drago mi je zbog sveki, ali eto onda i nije bio rak.


škorpija, 17.5.2013
Jasmin kako o tvojoj sveki nisam u novinama čitala, to fakat treba podijeliti s ajvnošću, ako se rak tako može izliječiti sevap je da i drugi ljudi znaju


jasmin, 17.5.2013
To je bio rak jako teškog stepena. Žena je bila prikovana za krevet više od mjesec dana. Znači gore su joj rekli nema lijeka osim rezanja obje i to hitno. Ali je ona tradicionalna žena,onog starog kova,radije će umrijeti nego da joj neko otkloni dio. I mislili su da će umrijeti. Ja se još nisam bila udala,ali je mm,tadašnji zaručnik,zbog njenog stanja doputovao iz Medine u BiH. Ne znam škorpy što nije objavila u novinama. Doduše mnogi se ne bi složili s njenom metodom,a mnogi je ne bi ni prakticirali. BTW,možda ste čitali o Maji Volk,i ona je pobedila rak grla bez medEcine. I ona danas osuđuje Anđu.


jasmin, 17.5.2013
Da ispravim,Maja tvrdi da se bez medicine može izliječiti rak.


jasmin, 17.5.2013
I naravno,kad čitaš šta je rak i kako nastaje,to se da riješiti i drugačije. Npr, moja seka je imala cistu koju je morala izbaciti operativnim putem. Ali nije željela i prestala je jesti svu hranu osim meda,čurekota,cvekle i zaboravih koju još namirnicu. I naravno,učila je Kur'an na med. 7 dana je živjela samo na tome,ništa drugo. Doktorica se čudom čudila kako je cista nestala.


Galicia, 17.5.2013
Znaci kad se molis izlijecis se.


jasmin, 17.5.2013
Pa naravno draga Gali. Doduše sve ovisi koliko si iskren u toj molitvi i koliko se istinski oslanjaš da će te izliječiti Onaj koji svakako jedino liječi kad hoće i koga hoće.


Galicia, 17.5.2013
Ne bih se slozila s tobom. Da je tako svi oni koji se mole bi bili izljeceni, a znamo i ti i ja da to nije tako.


jasmin, 17.5.2013
Zato i napisah kad hoće i koga hoće. Nije svakome sudbina da bude izliječen,a od molitve nećeš biti izgubljen,ako ti na ovom svijetu ne bude uslišena,biće na Onom svijetu,a na Onom svijetu nam je sigurno potrebnija svima nama.


jasmin, 17.5.2013
....izostavih zarez prije posljednje dvije riječi.


Galicia, 17.5.2013
Razilaze nam se misljenja. :)


jasmin, 17.5.2013
Da su ista bile bismo na istom ;).


Ninushka, 17.5.2013
Možda bih. Ne osuđujem je! Ne kontam zašto drugi osuđuju, pa i oni koji su prošli kroz slično... Njen život, njen izbor. A ti..hoćeš-nećeš tvoja stvar...nema tu diskusije..samo se ide iz krajnosti u krajnost.. a svi smo svjesni da oko nas postoje svakakve krajnosti. Jedni su pobijedili rak ovako, drugi onako..svejedno..


balasgirl, 17.5.2013
da


Medić*, 19.5.2013
Preventibno Ne. Njena stvar, cujem hoce i jajnike..... Podsjeti me sve to na vic kada je Mujo odlucio da povadi sve zube jer ce ovako ili onako bez njih jednog dana ostati :)


Medić*, 19.5.2013
Preventivno.


Emica_sa, 20.5.2013
Ne,ne znam da li bi to uradila i kad bi obolila od raka,dobro bi razmislila...


Vinetu, 21.5.2013
Spadam u rizičnu grupu. U maminoj bližoj porodici većina ih je imala razne vrste karcinoma, tj. njen otac i dvije sestre. Moja mama je umrla od istog na dojci. Ipak, ne bih se odlučila na ovaj Anđelinin korak.


amilacha, 22.5.2013
ma i ja bih odstranila PREVENTIVNO kao sto je Andjelina Djoli kad bih imala para kao ona da ugradim odmah iza toga implante:))


Visnja RR, 23.5.2013
DA..ako bi to značilo da ću duže živjeti...ne zbog sebe već zbog mog djeteta koje me treba..


EEDITH, 23.5.2013
meni je to smiješno,mislim na preventivno i kako su uopšte došli do tog postotka........... isto kao da kažem danas neću izaći iz kuće jer me može udariti auto ili neću nikada putovati autom zato što je to najnesigurnije prevozno sredstvo.........



Komentiraj!




Preskoči ovu anketu i prikaži sljedeću >>
Napravi svoju anketu >>




Anketa

Pelene.
пеперутка16

Kada ste počeli da odbijate svoju bebu?

Oznake

Prijava
Ime i Prezime
*
Adresa
*
Poštanski broj Grad
*
Broj telefona
*
E-mail adresa
*
Veličina pelena koje dijete nosi
*
Starost vašeg djeteta/vaše djece
*
Ovim potvrdjujem da ču nakon koristenja pelena ostaviti svoj komentar I misljenje o novim Pampers pelenama u okviru Ringeraja stranice. *