|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvjek želiš da odustaneš od nagrade?
Ringeraja.ba koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više!

Orbit pokreće kampanju „Žvači za promjene“

Uredništvo Ringeraja.ba, 22.5.2015
Prva linija odbrane u prevenciji i edukaciji o oralnom zdravlju Orbit pokreće kampanju „Žvači za promjene“

image
/11


Sarajevo, 19.05.2015. – Zubni karijes identificiran je kao najučestalija kronična bolest u djece. Unatoč edukaciji i raširenoj dostupnosti kvalitetnih sredstava za oralnu higijenu (zubnih pasta s fluoridima), karijes mliječnih zuba je i dalje u porastu. Neliječeni dječji karijes, osim ozbiljnih zdravstvenih posljedica širokog spektra, može rezultirati i smanjenjem oralnog i opsteg zdravlja tokom cijelog života. Karijes zuba je infektivna bolest koja se može prevenirati, a idealno je s preventivnim mjerama započeti što ranije.


Imajući u vidu ovakvu kliničku sliku, konsultirajući stručnjake iz Stomatoloških komora, Orbit je pokrenuo kampanju naziva „Žvači za promjene“. Misija kampanje je da se mališani iz osnovnih škola Bosne i Hercegovine na prvom mjestu oslobode straha od stomatologa te da se uz zabavno-edukativni sadržaj upoznaju, kako sa važnošću oralne higijene, tako i sa redovitim, preventivnim posjetama stomatologu. Prvi rani znakovi gotovo 90 posto sistemskih bolesti koje zahvataju cijelo tijelo mogu se “pročitati” upravo iz oralnih simptoma, što još i više daje na važnosti ove i – nadamo se – sličnih kampanja u budućnosti.


Naravno, prva linija odbrane je prevencija, na čemu je i težište cijele kampanje, posebno redovito pranje zuba i usta te redovni stomatološki pregledi.


U maju i junu 2015. godine Orbit će, od svakog kupljenog paketića žvaka, odvajati 2 feninga, a prikupljenim sredstvima će u septembru opremiti Zubomobil: zabavno, šareno vozilo u potpunosti prilagođeno za preventivne preglede i sa neophodnim stomatološkim inventarom. Ova mobilna stomatološka ordinacija posjetiće mališane koji idu u osnovne škole širom Bosne i Hercegovine. Prema procjenama stručnog tima, 5000 djece će ovom prilikom dobiti preventivni stomatološki pregled. Da bi se uklonio najčešće prisutan strah od zubara i potaknulo razvijanje svijesti o važnosti redovitog odlaska stomatologu – djeci će biti uručene i posebne diplome za hrabrost i pokloni. Stomatolozi će educirati djecu o pravilnom načinu održavanja zubne higijene i, kroz zabavan i njihovom uzrastu prilagođen sadržaj, skrenuti pažnju na činjenicu da su zdravlje i ljepota usta i zuba vrlo važni kako za izgled, tako i za zdravlje.

 


Prevencija je najvažniji i najjeftiniji vid stomatološke zaštite, rekao je povodom inicijacije ove kampanje prim. dr. Edin Muhić, predsjednik Stomatološke komore FBiH, naglašavajući važnost upoznavanja djece s ovom činjenicom.

 


Iz Orbita su ovom prilikom poručili da očekuju da će pet hiljada bosanskohercegovačkih mališana iz Zubomobila izaći hrabri, što će potvrditi i diplome, i oslobođeni straha od stomatološkog pregleda, što je prvi korak u prevenciji.

 


Upravo sam tužio obrazovni sustav!
Možda učenici čine tek 20% naše populacije, ali čine 100% naše budućnosti. Posegnimo u srce svakog učenika! Odličan vide...
3
Mala škola plivanja
Plivanje je ujedno i druženje, iskorištavanje slobodnog vremena, jačanje samopouzdanja, pozitivno utječe na psihosocijal...
2
Djeca i skakanje
Dijete skačući razvije određene sposobnosti i vještine koje su u njegovom životu vrlo važne.
2
Nasilne igračke
Postavlja se pitanje: nasilna igračka: da ili ne?
2


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:





Anketa

Nosi me
hapymum

Da li nosate svoju bebu

Samo kad place (32%)

Uzmem je vrlo cesto (35%)

ne,ne navikavam je (14%)

vec sam je navikla (19%)


Broj svih glasova: 215

Hvala na glasovima. Glasovala/glasovao si već na svim aktualnim anketama. Možeš napraviti svoju anketu!

Oznake

Prijava
Ime i Prezime
*
Adresa
*
Poštanski broj Grad
*
Broj telefona
*
E-mail adresa
*
Veličina pelena koje dijete nosi
*
Starost vašeg djeteta/vaše djece
*
Ovim potvrdjujem da ču nakon koristenja pelena ostaviti svoj komentar I misljenje o novim Pampers pelenama u okviru Ringeraja stranice. *