\"Podrška koju volim\"
Jedan brend, 18 zemalja – žene ga obožavaju: Donosimo rezultate godišnje Shopper studije
Uredništvo Ringeraja.ba, 1.7.2025Shopper Study je godišnje istraživanje koje se provodi na tržištima gdje Pepco ima svoje prodavnice, od Estonije, preko Poljske i Grčke, do Italije i Španije. Skoro 10.000 kupaca učestvuje u istraživanju, što osigurava visoku reprezentativnost rezultata. Pepco koristi ove podatke za razvoj i redovno praćenje Indeksa zadovoljstva kupaca (CSI), kojim se procjenjuju elementi poput kvaliteta usluge i odnosa prema kupcima, ponude i njene dostupnosti, vizuelne atraktivnosti prodajnog prostora te atraktivnosti cijena. Rezultati ostaju visoki – ove godine CSI je dosegao 89 od mogućih 100 poena.
Istraživanje također pomaže u izgradnji profila prosječnog Pepco kupca. Najnoviji rezultati ne ostavljaju sumnju – žene čine 86% svih posjetilaca Pepca. Gotovo polovina njih je u dobi između 25 i 45 godina, dok je prosječna starost svih kupaca 41,5 godina. Skoro 80% ispitanika izjavilo je da imaju dobru ili prosječnu finansijsku situaciju, a više od trećine ima djecu mlađu od 14 godina.
Više od polovine ispitanih (55%) posjećuje Pepco češće od jednom mjesečno, odnosno u prosjeku tri puta mjesečno. Skoro 50% dolazi sa konkretnom namjerom kupovine, a čak 70% ne izađe iz prodavnice bez barem jednog kupljenog proizvoda.
"Za ovakve rezultate bez sumnje je zaslužna ponuda prilagođena potrebama kupaca, koja se redovno osvježava i optimizira, sa više od 130 novih kolekcija u svakoj sezoni. Razumijevanje potreba i očekivanja kupaca jedno je od ključnih temelja Pepco strategije, što omogućava da se pravovremeno reaguje na promjenjive tržišne okolnosti. Zato se redovno sprovode istraživanja i dubinske analize u oblastima kao što su percepcija brenda, ponašanje potrošača i uticaj makroekonomskih faktora. Dobijeni podaci koriste se za donošenje odluka na svim nivoima, od planiranja asortimana i investicija do načina izlaganja proizvoda u prodavnicama, čime se optimizuje ponuda i maloprodajni prostor u skladu sa potrebama kupaca", objašnjava Agnieszka Olejniczak, direktorica marketinga u Pepcu.
Zašto baš Pepco?
U najnovijem izdanju Shopper istraživanja, kupci širom Evrope odgovarali su na pitanje zašto biraju upravo Pepco među svim trgovačkim lancima. Čak 67% njih navelo je niske cijene kao ključnu prednost ovog brenda. Za 43% glavni razlog je širok izbor proizvoda, dok 35% ističe dobar odnos cijene i kvaliteta. Širok asortiman na jednom mjestu važan je za 23% ispitanika, a 21% navodi blizinu i pogodnu lokaciju prodavnice kao važan faktor.
Anketa potvrđuje da potrošači na različitim tržištima jasno prepoznaju i cijene ključne prednosti brenda. Kombinacija pristupačnih cijena, raznovrsne ponude i lakog pristupa prodavnicama privlači kupce. Ovakvi rezultati pokazuju da Pepco uspješno odgovara na svakodnevne potrebe evropskih domaćinstava.
Promo objava
Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:
Nakupljeni hormoni koji uzrokuju stres stimuliraju spolne hormone, zbog čega je četvrtak najbolji dan za seks, kao što j...

Ime jasmina potiče od arapsko-persijske riječi yasmin. Najčešće ga sade radi njegovog predivnog senzualnog mirisa, te gr...

Ako pitate bilo koju majku sa malom djecom, vjerovatno će vam reći da intimnost sa suprugom nije na vrhu liste njenih pr...

S obzirom da jajnik nije pristupačan očima, odnosno ne može da se vidi, za njegovo posmatranje se koristi poseban način,...
