\"Podrška koju volim\"
Jedan brend, 18 zemalja – žene ga obožavaju: Donosimo rezultate godišnje Shopper studije
Uredništvo Ringeraja.ba, 1.7.2025Shopper Study je godišnje istraživanje koje se provodi na tržištima gdje Pepco ima svoje prodavnice, od Estonije, preko Poljske i Grčke, do Italije i Španije. Skoro 10.000 kupaca učestvuje u istraživanju, što osigurava visoku reprezentativnost rezultata. Pepco koristi ove podatke za razvoj i redovno praćenje Indeksa zadovoljstva kupaca (CSI), kojim se procjenjuju elementi poput kvaliteta usluge i odnosa prema kupcima, ponude i njene dostupnosti, vizuelne atraktivnosti prodajnog prostora te atraktivnosti cijena. Rezultati ostaju visoki – ove godine CSI je dosegao 89 od mogućih 100 poena.
Istraživanje također pomaže u izgradnji profila prosječnog Pepco kupca. Najnoviji rezultati ne ostavljaju sumnju – žene čine 86% svih posjetilaca Pepca. Gotovo polovina njih je u dobi između 25 i 45 godina, dok je prosječna starost svih kupaca 41,5 godina. Skoro 80% ispitanika izjavilo je da imaju dobru ili prosječnu finansijsku situaciju, a više od trećine ima djecu mlađu od 14 godina.
Više od polovine ispitanih (55%) posjećuje Pepco češće od jednom mjesečno, odnosno u prosjeku tri puta mjesečno. Skoro 50% dolazi sa konkretnom namjerom kupovine, a čak 70% ne izađe iz prodavnice bez barem jednog kupljenog proizvoda.
"Za ovakve rezultate bez sumnje je zaslužna ponuda prilagođena potrebama kupaca, koja se redovno osvježava i optimizira, sa više od 130 novih kolekcija u svakoj sezoni. Razumijevanje potreba i očekivanja kupaca jedno je od ključnih temelja Pepco strategije, što omogućava da se pravovremeno reaguje na promjenjive tržišne okolnosti. Zato se redovno sprovode istraživanja i dubinske analize u oblastima kao što su percepcija brenda, ponašanje potrošača i uticaj makroekonomskih faktora. Dobijeni podaci koriste se za donošenje odluka na svim nivoima, od planiranja asortimana i investicija do načina izlaganja proizvoda u prodavnicama, čime se optimizuje ponuda i maloprodajni prostor u skladu sa potrebama kupaca", objašnjava Agnieszka Olejniczak, direktorica marketinga u Pepcu.
Zašto baš Pepco?
U najnovijem izdanju Shopper istraživanja, kupci širom Evrope odgovarali su na pitanje zašto biraju upravo Pepco među svim trgovačkim lancima. Čak 67% njih navelo je niske cijene kao ključnu prednost ovog brenda. Za 43% glavni razlog je širok izbor proizvoda, dok 35% ističe dobar odnos cijene i kvaliteta. Širok asortiman na jednom mjestu važan je za 23% ispitanika, a 21% navodi blizinu i pogodnu lokaciju prodavnice kao važan faktor.
Anketa potvrđuje da potrošači na različitim tržištima jasno prepoznaju i cijene ključne prednosti brenda. Kombinacija pristupačnih cijena, raznovrsne ponude i lakog pristupa prodavnicama privlači kupce. Ovakvi rezultati pokazuju da Pepco uspješno odgovara na svakodnevne potrebe evropskih domaćinstava.
Promo objava
Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:
Sa uređajima koji su stvoreni da traju, vaš fokus se može vratiti onome što je zaista važno – porodici.

Emocionalno vezivanje je primarna potreba, javlja se još na samom rođenju, već prvim kontaktom sa majkom, a ostvaruje sv...

Biti samohrana majka je izazov koji traži mnogo strpljenja, izdržljivosti, odricanja i hrabrosti.

Znamo da je razvod stresan događaj za muškarca i ženu koji više ne mogu zajedno. Još je stresniji ukoliko je u braku bil...
