|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvjek želiš da odustaneš od nagrade?

Jedan brend, 18 zemalja – žene ga obožavaju: Donosimo rezultate godišnje Shopper studije

Uredništvo Ringeraja.ba, 1.7.2025
Šta imaju zajedničko žene iz Poljske, Grčke, Hrvatske, Portugala, Bosne i Hercegovine i još 13 evropskih zemalja? Prema rezultatima Shopper istraživanja, sve one vole kupovati u Pepcu. Istraživanje je pokazalo da većinu redovnih posjetilaca Pepco prodavnica u 18 zemalja Evrope čine upravo žene.

image
Istraživanje također pomaže u izgradnji profila prosječnog Pepco kupca.
/11


Shopper Study je godišnje istraživanje koje se provodi na tržištima gdje Pepco ima svoje prodavnice, od Estonije, preko Poljske i Grčke, do Italije i Španije. Skoro 10.000 kupaca učestvuje u istraživanju, što osigurava visoku reprezentativnost rezultata. Pepco koristi ove podatke za razvoj i redovno praćenje Indeksa zadovoljstva kupaca (CSI), kojim se procjenjuju elementi poput kvaliteta usluge i odnosa prema kupcima, ponude i njene dostupnosti, vizuelne atraktivnosti prodajnog prostora te atraktivnosti cijena. Rezultati ostaju visoki – ove godine CSI je dosegao 89 od mogućih 100 poena.

 

Istraživanje također pomaže u izgradnji profila prosječnog Pepco kupca. Najnoviji rezultati ne ostavljaju sumnju – žene čine 86% svih posjetilaca Pepca. Gotovo polovina njih je u dobi između 25 i 45 godina, dok je prosječna starost svih kupaca 41,5 godina. Skoro 80% ispitanika izjavilo je da imaju dobru ili prosječnu finansijsku situaciju, a više od trećine ima djecu mlađu od 14 godina.

 

Pepco

 

Više od polovine ispitanih (55%) posjećuje Pepco češće od jednom mjesečno, odnosno u prosjeku tri puta mjesečno. Skoro 50% dolazi sa konkretnom namjerom kupovine, a čak 70% ne izađe iz prodavnice bez barem jednog kupljenog proizvoda.

 

"Za ovakve rezultate bez sumnje je zaslužna ponuda prilagođena potrebama kupaca, koja se redovno osvježava i optimizira, sa više od 130 novih kolekcija u svakoj sezoni. Razumijevanje potreba i očekivanja kupaca jedno je od ključnih temelja Pepco strategije, što omogućava da se pravovremeno reaguje na promjenjive tržišne okolnosti. Zato se redovno sprovode istraživanja i dubinske analize u oblastima kao što su percepcija brenda, ponašanje potrošača i uticaj makroekonomskih faktora. Dobijeni podaci koriste se za donošenje odluka na svim nivoima, od planiranja asortimana i investicija do načina izlaganja proizvoda u prodavnicama, čime se optimizuje ponuda i maloprodajni prostor u skladu sa potrebama kupaca", objašnjava Agnieszka Olejniczak, direktorica marketinga u Pepcu.

 

Pepco 

Zašto baš Pepco?

U najnovijem izdanju Shopper istraživanja, kupci širom Evrope odgovarali su na pitanje zašto biraju upravo Pepco među svim trgovačkim lancima. Čak 67% njih navelo je niske cijene kao ključnu prednost ovog brenda. Za 43% glavni razlog je širok izbor proizvoda, dok 35% ističe dobar odnos cijene i kvaliteta. Širok asortiman na jednom mjestu važan je za 23% ispitanika, a 21% navodi blizinu i pogodnu lokaciju prodavnice kao važan faktor.

 

Anketa potvrđuje da potrošači na različitim tržištima jasno prepoznaju i cijene ključne prednosti brenda. Kombinacija pristupačnih cijena, raznovrsne ponude i lakog pristupa prodavnicama privlači kupce. Ovakvi rezultati pokazuju da Pepco uspješno odgovara na svakodnevne potrebe evropskih domaćinstava.


Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Više vremena za porodicu: uređaji koji rad...
Sa uređajima koji su stvoreni da traju, vaš fokus se može vratiti onome što je zaista važno – porodici.
6
Emocionalno vezivanje u djetinjstvu
Emocionalno vezivanje je primarna potreba, javlja se još na samom rođenju, već prvim kontaktom sa majkom, a ostvaruje sv...
2
Majčinstvo bez partnera!
Biti samohrana majka je izazov koji traži mnogo strpljenja, izdržljivosti, odricanja i hrabrosti.
2
Razvodite se! Kako reći djeci?
Znamo da je razvod stresan događaj za muškarca i ženu koji više ne mogu zajedno. Još je stresniji ukoliko je u braku bil...
2






Anketa

Posteljina
Zanana

Gdje u Sarajevu kupiti kvalitetnu posteljinu za bracni krevet a da nije preskupa?

molim odgovor (98%)

molim odgovor (2%)


Broj svih glasova: 53

Hvala na glasovima. Glasovala/glasovao si već na svim aktualnim anketama. Možeš napraviti svoju anketu!

Oznake

Prijava
Ime i Prezime
*
Adresa
*
Poštanski broj Grad
*
Broj telefona
*
E-mail adresa
*
Veličina pelena koje dijete nosi
*
Starost vašeg djeteta/vaše djece
*
Ovim potvrdjujem da ču nakon koristenja pelena ostaviti svoj komentar I misljenje o novim Pampers pelenama u okviru Ringeraja stranice. *