|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvjek želiš da odustaneš od nagrade?
Ringeraja.ba koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više!

Knjižarsko-izdavačka kuća Buybook

Uredništvo Ringeraja.ba, 12.6.2013
Buybook je danas jedan od najagilnijih i najprepoznatljivijih izdavača u Bosni i Hercegovini i godišnje objavljuje oko 35 naslova
Ključne riječi:

image
/91


Knjižarsko-izdavačku kuću Buybook osnovala su dva bosanskohercegovačka književnika, Goran Samardžić i Damir Uzunović, 26.12.1996. godine u Sarajevu.

Nudeći birane knjige, većinom naslove iz književnosti, esejistike i publicistike izdavača štokavskog govornog područja, Buybook je vrlo brzo postao veoma prepoznatljiv i jedinstven knjižarsko-izdavački brend u široj regiji.

Osnivanje Buybooka pomogao je Fond otvoreno društvo BiH, a preseljenjem u sadašnji prostor knjižare u Radićevoj br 4. od 1. jula 1998. ova knjižara se smatra neovisnom i samostalnom.

S preko 300 održanih promocija knjiga, s organizacijama javnih razgovora, foruma, debata, s projektima Među nama, Sevdah Repablik i sve prepoznatljivijim i uspješnijim izdavačkim profilom, Buybook je svih ovih godina od svoga postanka nezaobilazan i svima znan kulturni topos Sarajeva i Bosne i Hercegovine. U svim turističkim vodičima stoji kao mjesto koje se obavezno mora posjetiti.

Uz njegov rad veže se i ime caféa Karabit koji je, u sklopu Buybooka od 2004. do 2008, smješten u Umjetničkoj galeriji BiH, bio kultno okupljalište sarajevskih umjetnika, progresivnih mladih osoba, paradno mjesto brojnih promocija, foruma, koncerata i skupova nevladinih organizacija.

Buybook je danas jedan od najagilnijih i najprepoznatljivijih izdavača u Bosni i Hercegovini i godišnje objavljuje oko 35 naslova, podijeljenih u nekoliko biblioteka:

Orijentalist
Kolonija
Farah
Nobelovci na čekanju
Savremena bh književnost
Memorija
Reforma
Izlog
Populis

Nobelijum

Neverland

Dar knjiga

Buybook je također i generalni zastupnik za BiH izdavačke kuće Pearson Education iz UK i za FBiH Hueber iz Njemačke, i sudjeluje u organizacijama stručnih seminara za uspješnije osposobljavanje nastavnika i profesora stranih jezika u državnim i privatnim školama.

Distribuciju svojih naslova Buybook ima kroz sopstvenu knjižaru u Sarajevu (Radićeva 4), zatim knjižaru Buybook u okviru Mercator centra u Tuzli (II korpusa Armije BiH bb), te kroz sve veće sarajevske knjižare i knjižare u većim bh. gradovima, i na sarajevskom aerodromu.

www.buybook.ba

https://www.facebook.com/buybook.doo?fref=ts

 

Sponzor takmičenja Prva među jednakim

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

"Draga moja deco"
"Pišem vam ove redove za slučaj da me ne daj bože drmne neki skup auto dok prelazim ulicu na zeleno, ili me poseti on...
5
Emocionalno vezivanje u djetinjstvu
Emocionalno vezivanje je primarna potreba, javlja se još na samom rođenju, već prvim kontaktom sa majkom, a ostvaruje sv...
3
Štitna žlijezda - simptomi!
Za mnoge od ovih znakova, žene bi pomislile da su samo naznaka prehlade ili umora, i potom bi nastavile sa kućnim aktivn...
3
Za sve nas koje ne volimo da peglamo!
Mnogim ženama se želja ostvarila! Mašina za peglanje i slaganje veša. Ova čudo-mašina će se 2018. godine naći u prodaji
3






Anketa

Cjenkanje
Hannan

Da li se volite "cjenkati"? Da li bi se cjenkali npr.u nekom butiku, prodavnici obuce i sl. ili je to samo za pijacu?

Da cjenkam se bez obzira gdje kupujem (29%)

Cjenkam se samo na pijaci (11%)

Ne , ne cjenkam se (60%)


Broj svih glasova: 102

Hvala na glasovima. Glasovala/glasovao si već na svim aktualnim anketama. Možeš napraviti svoju anketu!

Oznake

Prijava
Ime i Prezime
*
Adresa
*
Poštanski broj Grad
*
Broj telefona
*
E-mail adresa
*
Veličina pelena koje dijete nosi
*
Starost vašeg djeteta/vaše djece
*
Ovim potvrdjujem da ču nakon koristenja pelena ostaviti svoj komentar I misljenje o novim Pampers pelenama u okviru Ringeraja stranice. *